Olyan áremelkedés jöhet, amit sokan megéreznek majd: így spórolna a kormány
Több támogatást is befagyasztana a kormány, ami drágulást okoz.
Több támogatást is befagyasztana a kormány, ami drágulást okoz.
Megpróbáltunk ügyeket intézni, meglepetések vártak ránk.
Megpróbáltunk ügyeket intézni, meglepetések vártak ránk.
Spórolj időt és pénzt az új szemeszterbérlettel! Kevesebb sorban állás, kevesebb gond. (x)
Itt egyébként is rosszabb a tömegközlekedés.
Az előző kormány és városvezetés is nagyvonalúan bánt a közpénzzel.
Az előző kormány és városvezetés is nagyvonalúan bánt a közpénzzel.
Remélhetőleg nem ismétlődik meg a hírhedt hévkijelzők ügye.
Remélhetőleg nem ismétlődik meg a hírhedt hévkijelzők ügye.
A 3-as metrón az utóbbi években több technikai gond is akadt. Eddig szerencsére tragédia nem történt.
A 3-as metrón az utóbbi években több technikai gond is akadt. Eddig szerencsére tragédia nem történt.
Madridban ennyi pénzből jóval többet tudnának építeni, Amszterdamban és Londonban sokkal többe került. Párizsban főleg. Infografika.
Mennyivel ment a fúrópajzs, volt-e lent színházi előadás, hány mozaikkockát építettek be? Kvíz!
Orbán Viktor és Tarlós István nyitja meg a Kelenföldi pályaudvarnál. Demszky Gábort nem hívták meg, de ő ezt nem is akarja kommentálni. Déltől mindenki ingyen utazhat az új metrón.
A negyvenéves tuják hosszú ideig meghatározták Bécs városképét. 2017-ben befejezik pályafutásukat.
De van, ahol a BKK utastájékoztató kijelzőin angol nyelven jelennek meg a feliratok.
Nem akar kedvezményes adókulcsot a közösségi közlekedésre az NFM. Árcsökkentés ettől még jöhet.
Egy töltéssel 120-150 kilométert tesz meg. Az üzemanyagköltsége a fele a mostani midibusznak.
A jegy nélkül utazó nő viszonozta a támadást, majd hívta a rendőröket. Az ellenőrt előállították.
Ha május végéig nincs megállapodás a fővárossal, a bankok felmondhatják a hitelszerződéseket.
20 milliárdot spórolna az állam, de a diák- nyugdíjas- és rokkantkedvezményekhez nem nyúlnának.
Ahol gyakran mennek vonatok is, ott kell majd fizetni. Négy helyen próbálják ki.
Nincs menekvés a vadonatúj Haller utcai kishajómegállóból. A HÉV sínein átkelni nem lehet, el kell gyalogolni a Petőfi vagy a Rákóczi hídig.
Rendszerszinten lenne érdemes bevezetni, de egyelőre sok elem hiányzik.
GYSEV-es vezetők jönnének a MÁV-hoz, A GYSEV vezére a volt Közgépes Schváb Zoltán lehet.
A MÁV és a Volánok kormánybiztosa lesz májustól, egy éve van reformot csinálni azon a területen, amibe Orbán szerint eddig beletört a bicskájuk.
Mészáros László közlekedési reform kisiklása miatt távozik, egy nappal a MÁV vezérigazgatója után.
A több száz vonat leállítása, a kedvezmények felülvizsgálata is kell majd az IMF-megállapodáshoz.
A Népszabadság szerint buszok nélkül maradhat Kecskemét, Veszprém, Dunaújváros és Győr.
Az összes többi lehetőség nagy politikai veszteséget okozna a kormánynak.
Az NFM szerint másfél év alatt elég adat gyűlt össze a díjmentes utazásokról, a 100 milliós rendszerre ezért már nincs szükség.
December 24-én délután négy után az éjszakai járatokkal lehet utazni a fővárosban.
A ma busszal kiszolgált legfontosabb útvonalakon visszaépítik a síneket. Az 1-es füvön siklik majd.
A nyugdíjak értéke akkor sem nő, ha felpörög a gazdaság. Kevesebb tartásdíjat vállal az állam.
A kormány augusztus 12-ig dönt róla.
A strukturális reformok hangsúlyos eleme lesz a közösségi közlekedés átszervezése.
6-800 milliárdos megtakarítást várnak a reformoktól.
A Jobbik a metrót, az LMP a villamost, az MSZP a midibuszt favorizálja, a Fidesz meg mindenből egy kicsit. A főpolgármester-jelöltek közösségi közlekedési programja.
Budapesti léptékben sehol sem kísérleteztek eddig a tömegözlekedés díjmentessé tételével.
A VEKE szerint így a társaság 130 milliárdos költségvetésének több mint fele kiesne.
Hétfőtől kötelező jegyet váltani. Kiderül az ingyenesség költsége, változhat a kedvezményrendszer.
A BKV villamosvezetőket toboroz a fontos vonalakra, és további buszok állhatnak forgalomba.
A sztrájk határozatlan időre szól, az elégséges szolgáltatásról nincs megállapodás.
A kormánybiztos 59 vonalat zárt volna be, tíz százalékos áremelést vár, bár többet tart indokoltnak, és három év alatt elküldene néhány ezer vasutast.
Még baloldali publicisták is szoktak szórakozni Horn Gyula 1997-es kampányötletén, miszerint ingyenesen utazhattak volna a nyugdíjasok a Malév gépein.
A Fővárosi Mélyépítő Tervező Vállalat elkészítette a Nagykörút és a Rákóczi út kereszteződésének rendezési tervét.