Rosszul lett a busz sofőrje, villanyoszlopnak ütköztek
Rosszul lett egy menetrend szerint közlekedő busz vezetője csütörtök este Budapesten, a Szent Orbán téren, emiatt a jármű villanyoszlopnak ütközött.
Rosszul lett egy menetrend szerint közlekedő busz vezetője csütörtök este Budapesten, a Szent Orbán téren, emiatt a jármű villanyoszlopnak ütközött.
A tervek szerint május végéig meglesz a pénz, de a kivitelezővel csak ezután kötnek szerződést.
A Szent Orbán téren történt az ütközés.
Újszerű fícsör több trolijáraton, hogy a megállónevekből nem derül ki, hol kell leszállni a Körúthoz. Logikátlanított egyet a BKK.
Nagyon rossz állapotban van, de niós pénzre nem számíthat a BKV a felújításhoz, a főváros nem tud ekkora hitelt felvenni, az állam meg várhatóan nem akar. Mi lesz akkor?
A BKK nyári stratégiáját a kormány sutba dobta.
Szombat munkanap, így a héten a menetrend is teljesen felfordul a fővárosi közlekedésben.
A budapesti tömegközlekedés száz év alatt semmit nem változott: olyan fejlesztéseket tervezünk, mint az 1800-as évek végén, kenőpénz szintén volt már száz éve, ahogy fizetési botrány is: volt cégvezér, aki többet keresett, mint Horthy.
Modern utastájékoztatás? Ugyan már! A mutogatást és a tologatást mindenki érti.
A Budapesti Városigazgatás Holding Zrt.-be integrálják, irányítási jogait megszüntetik.
Már megint olcsóbb a benzin, nincs tüntetés, Winkler helyén az internet legnagyobb segge és egy csodás Alfa.
Szép, színes, informatív! Ezentúl nem foghatja arra a késést, hogy „bocsánat, nem jött a mozgólépcső”.
Költészet a BKV tájékoztatási osztályától. A tisztaság definíciója, és homályos semmi is azt üzenik: mi tehetünk mindenről.
Mocskos buzinak nevezte az utast, a BKK vizsgálatot indít, az öreg nénik is beszálltak a harcba.
A 133-as busz összetört, a Suzuki sofőrje megsérült.
Mostantól valós időben mutatja a térkép, hogy merre járnak a BKV járatok.
A baleset a H8-as és a H9-es vonalát érinti.
A Kossuth térről menne a Jászaira? Ma nem fog.
Döntést hozott a bíróság a Skoda ügyében.
Most vágatlanul izgulhatja végig, hogyan sikerült Barnának visszaszállnia a Móriczon arra a Metróra, amiről az Újbuda-központi megállónál leszállt.
Másfél perc futás, ami fárasztóbb, mint egy félmaraton. Londonban megcsinálták, de vajon sikerülhet-e Budapesten, ahol az állomások sokkal mélyebben vannak? Kipróbáltuk a legújabb őrületet.
27 milliárd forint lesz, 2015-ben indul és 2017-ben fejeződik be. 800 kapu, 10 450 érvényesítő automata, chipkártya, okospapír.
Vajon mi történik, ha egy megrögzött városi biciklistől elvesszük egy hétre a kerékpárt? Nézze meg Budapestet, ahogy sosem látta. Buli a villamoson. Furcsa ruhás emberek. A BKV dicsérete. Miben hasonlít a drog és a kerékpár?
A 253-as a 4-es metróhoz szállít majd embereket.
Emlékszik még, mekkorát csattant, amikor mind a négy ajtó kinyílt a megállóban?
A friss gyeptéglákon egész sokáig sikerült ellavíroznia a sofőrnek, mielőtt belesüllyedt.
A BKV szerint megfelelő a busz állapota, aminek kiesett az ablaka kedd délelőtt, egy utas majdnem kirepült.
Kockázatot jelent azonban, hogy a cégnek nincs fedezete a lejáró hitelek visszafizetésére.
Kidöcögött, az automata fék megállította, majd visszatolatott. Vajon mennyire bünteti a rendőr?
A BKV vizsgálja, hogy miért ázik be a Kálvin téri peron. Addig is vödrökkel, spongyákkal védekeznek. Nézze csak meg!
Három embert kellett kórházba vinnni.
Ki örülhet jobban: az észak-pesti vagy az észak-budai? M.I.N.D.E.N.K.I.
Elindult a Futár weblapja, élő forgalmi adatokat kapunk, írják azt is, ha gond van.
A szakszervezetek szerint két éve nem jól számolják el a távolléti díjat. A BKV cáfol.
A villamospótló buszok nem mindig hajthatnak a sínekre.
A Népszínház utcában leállt a forgalom.
A Közgyűlés rendkívüli ülésén felkérheti a BKV-t a felújítási tender kiírására.
Egyre több a fiatal, divatosan öltözött ellenőr a BKV-járatokon. Viszlát, térdig érő kalauzszoknya!
Az ok: a Városmajor utcai, a Béla király úti és a Karthauzi utcai híd felújítása.
Meghirdették a cinkotai, a dél-pesti, az óbudai és a kelenföldi telephelyeket. Csökken a cég piaca.
A BKV elektromosbusz-tenderén csak a Siemens-Rampani-Rába konzorcium maradt állva.
A buszmegállóban rosszul lett egy idős férfi, a mentők kiérkezéséig a sofőr fenntartotta a keringést.
Szerintük a BKK beleszól a BKV belügyeibe, a sofőr életét pedig megpecsételi azzal, hogy kirúgja.
Vasútállomás hangosbemondóval (forrás: vasútállomások.hu) Vannak jellegzetes városi hangok, amiket nap mint nap hallunk, megszoktuk őket, de gyakran nem sokat tudunk az eredetükről.
A Blikknek nyilatkozó BKV-s szerint, ha betartja az oldaltávolságot, nem lett volna baleset.
A Thököly úti daráló még egy korábbi szabályozás alapján épült, ma már nem lehetne ilyet építeni. A BKK elemzése durva következtetésekre jutott.
Az ellenőrt felfüggesztették, a rendőrség ismeretlen tettes ellen nyomoz.
Mától nem vezethet a buszsofőr, aki leszorított és összetört egy bringást Budapesten. Cserbenhagyásos gázolás miatt nyomoz a rendőrség.
Egy hiba miatt teljes hosszán buszokkal pótolják.
Eltörte hét bordáját, azok átszúrták a tüdejét, légmelle lett, levált a tüdejének egy része.
Az 50-es helyett pótlóbuszok járnak.
A BKV szerint a szenzor is koszolódik, de nem a hőpapírral van a baj, hanem a jegykezelő gépekkel. Több alkatrészt is cserélnek bennük.
Remélhetőleg nem ismétlődik meg a hírhedt hévkijelzők ügye.
Remélhetőleg nem ismétlődik meg a hírhedt hévkijelzők ügye.
A BKV-t viheti az állam, ha nagyon akarja.
A busz egyik utasa és az autós könnyebben sérült.