Alonsónak ballépés lenne elhagynia a Ferrarit a McLarenért
Mintha a forró fazékból a forró tűzhelyre ugrana.
Mintha a forró fazékból a forró tűzhelyre ugrana.
Merre tart a spanyol a Ferraritól, és milyen hatása lehet a váltásnak? Végigvettük a lehetőségeit, kibogoztuk a szálakat. Az eredmény: őrület, a legabszurdabb megoldások is szóba jöhetnek.
Különleges 458-ast mutatnak be Párizsban. Erősebb és feltűnőbb is, mint a korábbiak.
Csoda, ha a Ferrarinál marad.
Döntő fordulat előtt az F1-es pilótapiac.
Valld be magadnak, te is réges-rég tudod, hogy ezt a szent helyet úgyis meg fogod nézni, mert ekkora mágnes erejével nem lehet szembeszállni.
Raikkönen is erősített, Vettel várt, Rosberg visszaesett.
Másodszor már a hatóság telephelyéről. A lopást még megúszta, de nem volt esze elrejteni a zsákmányt.
Ki sem tette a lábát a régi elnök, máris változtattak a cég egyik legfontosabb működési irányelvén. Maranellóban indul a tömegtermelés?
F1-visszatérésre végképp ne. Alakul a Ferrari.
Sikert sikerre halmozott, a porból emelte a magasba a márkát az ember, aki még Enzo Ferrari asszisztenseként kezdte. És aki alól most kihúzták a szőnyeget. Luca di Montezemolo nem bírta tovább.
Miért bukott Montezemolo? Ki ez a Marchionne? Mi lesz most Alonsóval? És egyáltalán, mi történik most a világ legnagyobb Forma-1-es istállójánál? Ami biztos: új korszak kezdődik a héten.
Luca di Montezemolo még Enzo Ferrari idejében került Maranellóba, és 1991 óta volt a sportkocsigyártó elnöke.
A gyenge szezon és a nézeteltérések miatt huszonhárom év után távozik az F1-csapattól.
Betelt a pohár az anyacég FIAT elnökénél.
Úgy néz ki, mint egy egyszerű 348-as, csak az arányok nem stimmelnek. És a motor.
Másodszor lesz 20 futam, jön Mexikó.
1 tized volt a hátránya edzésen, az időmérőn 12. lett.
Raikkönen csalódott az időmérőn, a Williams villanhat Monzában.
Monzában bejelentheti. Van, aki már utódjának nevét is tudni véli, sőt, az új csapatfőnökét is.
Pásztory Dóra tette hiábavaló volt, a férfi azt mondta, csak pár percre állt be szabálytalanul.
Júniusi ébredése óta nem sokat változhatott az állapota.
Kiderült, tavasszal is tárgyaltak. Az egyik fél készen áll.
A cég jogi osztályán kicsit talán túl merevek, már egy kis tréfa sem fér bele.
Nagyon igényes, nagyon drága, és nagyon felesleges.
A Caterhamnél még idén jöhet egy sor új pilóta, ha sikerül meggyőzniük az FIA-t.
Annyi biztos, hogy elhagyják a tripla kipufogót, de lesz még más is a ponyva alatt. A 458 sem ússza meg a turbósítást.
Sir Jackie Stewart szerint nincs jobb, csak gyorsabb a spanyolnál, akinek még idén döntenie kell a jövőjéről.
A meglepő külsejű autóból ez az egy példány létezik, de érdemes néhány pillantást vetni rá.
Lassan évente dől meg a legdrágább autóeladás rekordja – most ismét egy Ferrariért adtak csillagászati összeget.
Nem vicc, tényleg ezt mondta a csapatfőnök. Fel se tűnt neki.
Néha azt gondolom, hogy az autógyártóknak van egy részlege, amely a teljesen értelmetlen, már-már abszurd dolgok kitalálásáért felel.
Egy ilyet látsz közelről, hozzáérsz a kisujjaddal, és az unokáidnak meséled ötven év múlva. Itt volt ilyen több tucat. Következzen a szűkített álomlista, a nyolc agyhalál.
Úgy néz ki, az autóipar legújabb szent grálja az elektromos feltöltés: sok problémát megoldhatna, ha működne.
Alonso és Raikkönen is legjobb helyezését érte el a Hungaroringen.
A háromüléses sportkocsiból ez az egy példány készült – az ára is ennek megfelelő.
Milliárdokat várnak érte, pedig sosem versenyeztek vele, és még csak híres ember sem birtokolta soha.
A finn éppcsak megúszta a büntetést a Brit GP-n.
Már Alonso is szóvá tette csapattársa formáját.
Exkluzivitásra törnek, ezért meghúzták ugyanazt a lépést. Korlátozzák a darabszámot.
Ma kiment Csikósék Enstall-cikke és lám, mi jött szembe? A Petrolicious ismét csodálatosan megkomponált filmje az EGYETLEN eredeti P4-ről.
A finn pilóta szinte bármivel képes gyorsan menni, ha lehetősége nyílik rá.
A zenészt ízlésére nem lehet panasz, az F40-est ráadásul csak Kaliforniában használta.
Ez a kínos a Mercedesnek, nem az, ha Hamilton és Rosberg kiütné egymást.
Sérülései miatt kihagyja a finn a hétközi tesztet.
Raikkönen-bukás, Rosberg-dráma, piros zászló, 1 óra várakozás, necces Vettel-Alonso csata és Hamilton győzelme. Dobogón Bottas és Ricciardo.
A drága sportautók csak torzók csupán, együtt érte őket tűzhalál szállítás közben.
Ecclestone beadta a derekát, történelmi szavak.
Úgy hallani, feltámasztják a Dino szellemét egy új, hathengeres alapmodellel.
Elég egy elsokallt kanyar, és máris a partfalban bucskázik lefele a drága sportkocsi.
Elég látványos darabnak tűnik az F12 TRS, már amennyire ez a kémfotókon látszik.
Pénteken Raikkönen teszteli a szikrázó padlólemezt.
Már nemcsak a Ferrari tanácstalan, de a finn is.
Egy hatalmas csarnok, tele luxusautókkal, ahova végre mi is bepillantást nyerhetünk.
Újabb Ferrarit ér utol a downsizing. A California után a 458 is turbót kap.
A mindjárt 33 éves ferraris állítja, az idő nem lesz gond.