2020. december 28., 16:03
A cég szerint a hőmérséklet-szabályozási logisztikai fennakadás mára már meg is oldódott.
2020. november 13., 11:51
A nehéz tehergépkocsik határozatlan ideig hétvégi korlátozás nélkül közlekedhetnek a magyar utakon.
Az ország eddigi legnagyobb alapterületű csomaglogisztikai depóját adták át hétfőn Fóton.
Most az alapanyag-ellátással van gond.
A kamionok számára kifejlesztett elektronikus rendszer most már nálunk is elérhető lesz a fizetős szakaszokon.
Annyival olcsóbbak a románok, hogy a fuvarozók szerint csak csalás állhat a háttérben.
A Magyar Posta marad az egyetemes szolgáltató.
Sőt, már negatív ár is szóba jöhet. Jó, hogy az öreg Jocknak ezt nem kell látnia.
Pedig úgy volt, hogy megveszünk egy 300 méteres adriai partszakaszt Triesztben.
Nehezedett a buli.
Pihenőnap nélkül, Nagykanizsáról Szicíliába kell majd villámgyorsan eljuttatni a bringásokat.
Pest megyében építenek ki logisztikai központot, az egész régiót innen szolgálják majd ki.
Az Egyesült Államokban súlyos a söfőrhiány, és hamburgerezők zárnak be készlethiány miatt.
A minisztérium szerint szuper az új súlymérő-rendszer, a fuvarozók tömeges hibáktól félnek.
A milliárdos cége euróban fizetne a részvényeseknek.
2017.10.10. 11:31 Módosítva: 2017-10-10 18:58:19
Hiába van már 196 ipari park, még 200 milliárdért építene újakat a kormány 2020-ig.
2017. szeptember 27., 15:57
Azt remélik, a kedvezmények majd odavonzzák az ipart a 17 ezer négyzetméteres területre.
2017. szeptember 26., 10:31
A kínai óriáscég 4 billió forintot fektet logisztikai hálózatába. Vajon Magyarországra is jut raktár?
Ha minden jól alakul, a szállítmányozó cég lehet a BÉT-en az ötödik legfajsúlyosabb papír.
Amitől szinte minden drágulhat, a világ árukereskedelmének 90 százalékát érinti.
2016. augusztus 8., 07:54
A logisztikusok szerint nem hasznosítjuk elég jól a Dunát, a jobb hajózhatósághoz duzzasztani kellene.
A tulajdonát eladta, de tanácsadó marad a fuvarozási kormánybiztos és fuvarozóelnök.
Öt százalékkal is drágíthatnak a fuvarozók, ha a határon nem változik a helyzet.
2015.09.22. 07:47 Módosítva: 2016-08-30 15:33:36
Aki nem fér be, azt visszaküldenék biztonságos, de távoli országokba.
1,3 milliárd forintos beruházással, 500 milliós uniós támogatással 15 munkahely jön létre.
Sokat kell vele szöszmötölni, ráadásul azt se tudják, mi van, ha büntetnek.
Felfüggesztette Németország a külföldi fuvarozókra kötelező minimálbért. Az EU-nak kell döntenie.
Az EU párbeszédet kezdeményezett a német kormánnyal a bevezetett intézkedésről.
Oké, küzdjünk az adócsalás ellen, de ésszel!
A logisztikusok szerint a tisztességes cégeket szívatja meg rendesen az NGM áfacsalás elleni fegyvere.
2014.12.12. 15:35 Módosítva: 2015-03-02 06:56:15
Az NGM új áfacsalás-ellenes csodafegyvere miatt nagy lett a felháborodás az érintettek között. A tárca máris visszakozott pár dologban, de lehet, hogy ez is kevés lesz.
2014. november 29., 23:16
A fuvarozó cég vezetője nyerte az idei díjat.
2014. szeptember 9., 10:55
Pillanatok alatt szerveződnek át az ellátási láncok, a forgalom egy része már soha nem jön vissza.
2014.05.05. 07:33 Módosítva: 2014-05-08 14:00:16
Több száz ember kerül kapcsolatba a feladatlapokkal, hogyhogy nem nézi meg senki? Mi van, ha valakinek ki kell mennie a mosdóba? Minden az érettségiről.
100 új munkahely jön létre a 3 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően.
Negyedmillió embernek ad munkát a szektor Magyarországon, most stratégiánk is van hozzá.
A széles nyomtávú vonal nélkülünk épül, később kínai árut is szállíthat, tízezer új állással járhat.
Energiaellátás, közlekedési hálózat, szélessávú internet – ezekben vagyunk jobbak, mint a régió.
2012. november 29., 10:56
A Waberer's Logisztika és a Szemerey Transport elküldte az egyesülési kérelmet a GVH-nak.
2012. augusztus 10., 14:11
Tízezer négyzetméteres raktárcsarnokot adtak át.
2010. augusztus 23., 09:52
A lemezt 20 éve nem játszották, Roger Waters ellogisztikázta, két hónappal később jön a műsor.
2010. augusztus 8., 23:04
Homokkal töltik fel a tócsákat a pénteki özönvíz után. Kiterjesztett valóság, virtuális pénz, igazi fröccs: ezek a Sziget legnagyobb innovációi. Számok, amelyekbe Frei Tamás is beleszédülne.
Robotok viszik a konténereket, akár ötmilliárd forint is lehet bennük. Himalájai klímában állnak a pénzesládák. A világ egyik legmodernebb készpénzraktárában jártunk, ahol egy átlagmagyar sosem jár, egy átlagforint viszont évente egyszer megfordul.
Százból 83-an értékesítési gondokkal küzdenek, 40-en elbocsátásokra készülnek, olvasható egy friss felmérésben.
Rovataink a Facebookon