Forgalmat bénítanak a BKV-sofőrök
Túlterheléses támadást indítanak elsőajtós buszokon, hogy rámutassanak az embertelen körülményekre.
Túlterheléses támadást indítanak elsőajtós buszokon, hogy rámutassanak az embertelen körülményekre.
A Solaris cég Urbino 10-esei Budán járnak majd.
A sofőr leszállította az utasokat műszaki hiba miatt, majd a busz hátrafelé kezdett gurulni.
A főváros döntésére panaszkodik a szakszervezet. 12 ezer forintot vesznek el tőlük.
Délután 4-től csak éjszakai buszok közlekednek Budapesten, az utolsó metró fél 4-kor megy el.
Új fejezetbe lépett Tarlós háborúja Vitézy ellen.
Megkérték az utasokat, csukják be az ablakot, mert bejön a víz. Pár percig tartott az üzemzavar.
Vasárnaptól már az Árpád híd pesti hídfőjéig zakatol a villamos. Onnantól marad a buszos pótlás.
Hat vödör diszperzitet dobtak a 3-as metró kocsijára a a Ferihegyi gyorsforgalmi út felüljárójáról.
Délután pótlóbuszok jártak a Déli és a Deák tér között, mert gázolás volt a Széll Kálmán téren.
De nem jókedvében. Hanem mert lapos a kereke.
Felüljáróról öntötték le a 3-as metrót, a festék bejutott az utastérbe is. Kisgyerek is sérült már.
Az alacsonypadlós járművekre kiírták a pályázatot.
Egy kétségbeesett metróvezető szerint katasztófához vezethet a karbantartás és az alagútmosás hiánya. Meg a politikai zsarolás és a dilettáns vezetés.
Idén Budapesten rendezték meg a Villamosvezető Európa Bajnokságot, ahová 14 város képviseletében jöttek versenyezni a villamosvezetők.
A híres kamionos jelenet ismétlődik az interneten, sztárokkal, zsúrkocsikkal, székelyekkel.
Próbaüzem közben az egyik automata vonat elszámította a távolságot és baknak ütközött Kelenföldön.
Baj volt a bizberrel a 3-as vonalon, Kőbánya-Kispest irányában 1,5-2-szeres menetidővel kellett számolni.
BKV: A morajlás néhány karbantartási ciklus után már nem fogja zavarni a metróvonal felett lakókat.
Átalakítják a vezetőfülkét, továbbképzés is lesz.
Egyre több kereket kell esztergálni vinni. Egy társasház lakói csillármozgásra, robajra panaszkodnak.
Saját forrásból bővítgetnék a buszparkot, már jövőre gyárthatnak néhányat.
A kivitelezés több mint 13 milliárd forintba fog kerülni, a munka december elején kezdődik.
Vasárnap este fotózták le az Oktogonnál.
Az eset a Nyugatinál történt, járnak a villamosok.
A 18 darab Ikarust 52 millióért veszik meg, de még 6 millióba kerül, hogy össze kell szerelni őket.
Az első ajtós felszállás pluszfeladatai stresszeli őket, még a BKK-ellenőrök is a nyakukon vannak.
Nem lesz állandó útvonala, nem lesznek megállói, telefonhívásra megy, november 4-én indul Aranyhegyen.
A 61 éves rokkantnyugdíjas nő bérletét a BKK-ellenőrök gyanúsnak találták, a rendőrök bevitték.
Máshogy jár a kisföldalatti, a 2-es metrópótló és a 2-es villamos, lezárások lesznek mindkét rakparton.
A Deák téren árulta a jegyeket, 128 gyűjtőjegy, 12 tömb és egy lejárt bérlet volt nála.
A BKK hétfőtől sávok megnyitásával, indirekt kanyarodással, több hévvel próbál segíteni.
Vitézy szerint kő kövön nem marad: forgalmi változások, dugók és pótlóbuszok az 1-es vonalán.
A közlekedési cég szerint a csőszakasz borítólemezét vandálok lefeszegették, de már pótolták.
Ezzel kényszerítette a fiút arra, hogy vele menjen a rendőrségre. A fiú följelentette az ellenőrt.
Varga Mihály: a budapesti tömegközlekedés működésének idei évi finanszírozása véglegesen rendeződik.
Bolla Tibor munkabére 1,45 millió forintról 1,6 millióra emelkedik, ezzel utoléri Vitézy Dávidot.
A Deák és a Nagyvárad tér között buszok viszik az utasokat.
Az eset a Mester utcánál történt egy hirtelen fékezés után, a támadó elmenekült.
Hangtompítós pisztolynak tűnt, de a 98-as busz vezetője nem esett pánikba, a férfi végül leszállt.
A 7-es és a 86-os buszok is sokat késtek.
Nem tudni, hogy az ufófejet tréfás szerelő, vagy grafitis festette fel, de csak felülről látható.
Ellenőrinvázió a gyorsjáraton: olvasónk felháborodott, a BKK szerint elviselhető a kellemetlenség.
Elfogadják a létszámcsökkentést, de a határozott időre felvett sofőröket küldenék el.
A társaság a három szakszervezetből kettővel már megegyezett: 3-4 százalékos létszámleépítés lesz.
Szeptember számos BKV-járat menetrendje változik. Sűrített és leálló járatok is vannak.
Ilyen siemenses E-midibusz használtak már a schmaldingi sívolágbajnokságon és Bécsben is.
A használt, 4-8 éves járműveket Dijonban vásárolta a BKV, jön még 9 használt Mercedes is.
A turbófeltöltő a ludas, egy-két havonta történik hasonló eset, az út „ésszerű kockázat″ volt.
A Metróért Egyesület szerint a túlzott fékezés miatt lapot kapnak és ütnek a metrókerekek.
De a cégnek nincsenek kapitányai és matrózai, így a hajóutakat magánvállalkozások bonyolítják le.
„Soha nem látott mélyponton” van a közösségi közlekedés Budapesten, írta a KKDSZ.
Megdőlt a tűzfal, megcsúszott a tetőszerkezet. A lakókat kiköltöztetik, a buszok kikerülik az utcát.
Még több járaton szigorítják a felszállást. A sofőrtől is lehet jegyet venni, de drágán.
A igazgatósági elnök nem érti miért kell ennyi, miközben négy felső vezetője van a társaságnak.
A BKK utastájékoztató rendszere még nagyjából semmire sem jó, de legalább csajozni lehet vele.
Délelőtt a 3-as, délután az 1-es villamos nem járt. A melegben meglazul és belóg a felsővezeték.
Öt körül romlott el a villamos, buszok jártak helyette.