Az autógyártás adta a GDP tizedét
Az ágazat az export közel ötödét állítja elő.
Az ágazat az export közel ötödét állítja elő.
"Kaptok 60 milliárd dollárt. Ejtsétek a Pontiacot, különben nincs pénz". Ezt kapta a GM 2010-ben.
Három év alatt elkészülhetnek a vezetés 90 százalékát a sofőrtől átvevő automata pilótával.
Integrált rendszere navigációt, zenét és internetet biztosít. Egyelőre rejtély, hogy mitől lesz vonzóbb egy modern okostelefonnál.
A prémiumautók eladásai szárnyalnak, a BMW rekordot is döntött. Ázsia és Amerika viszi a prímet.
A Magyarországon mintegy ezer főt foglalkoztató cég nyeresége nagyot esett, de bizakodnak.
Az SMR évente félmillió külső visszapillantót készíthet 2015-től egy újabb autótípushoz.
A Fiat és a Peugeot zuhant a legnagyobbat, a Ford erősödött.
Az Enterprise agresszívan terjeszkedik Európában.
Meghibásodhat a kormány, tízezrével hívják vissza a Yaris és Verso-S modelleket az elmúlt évekből.
A német autógyár idén folytatta volna a gyárépítést, de úgy tudjuk, ebből jó darabig semmi nem lesz. A legrosszabb esetben akár Romániába is vihetik az új gyárat. A csúszásnak autóipari és politikai okai is lehetnek.
A Suzuki- és Audi-gyárak bevétele 75 milliárd forinttal, nyeresége 130 milliárddal csökkent tavaly.
Tatabánya központjában nyílik a kereskedés.
Az új kompaktautó-generáció olyan sikeres, hogy a kecskeméti gyár tele van megrendelésekkel.
A GM és a Volkswagen hárommillió autót akar eladni a világ legnagyobb piacán.
Az utasoldali légzsákokkal lehet gond több százezer Toyotában, Mazdában, Nissanban és Hondában.
Az Opel 1999 óta 18 milliárd euró veszteséget szenvedett el, ebből 1,8 milliárdot tavaly.
A Magna Steyr minden dolgozóját elküldik, a cég megmaradt eszközeit online árverésen értékesítik.
A részben állami tulajdonú kragujevaci gyárban készített 10 900 eurós Fiat 500L-re 3000 eurót kapnak.
Nyolcszázezres mélypontra esett a forgalomba helyezett autók száma az Európai Unióban.
Japán, svéd és német autóalkatrész-gyártók, köztük Honda- és Toyota-beszállítók, évekig kartelleztek.
Európában folyamatosan csökken az új autók iránt a kereslet – indokolták a döntést.
Az elektromos autók fékrendszere hibás, ez a legnagyobb visszahívás eddig az ilyen típusú kocsiknál.
Ekkora a visszaesés 20 éve nem volt, idén tovább romolhat a helyzet. Egyeseknek azért fut a szekér.
Most először tudtak tizenkét hónap alatt több mint kilencmillió autót eladni. A világuralom a cél.
Az eladásai 17 százalékkal csökkentek tavaly.
Új modellt terveztek, amit nálunk fognak gyártani.
Hatodával kevesebbet vettek tavaly, mint 2011-ben.
A tavaly eladott autók átlagos teljesítménye is két lóerővel magasabb volt a korábbiaknál.
És még öt másikat is, a vevő az anyavállalata, a GM lesz, amelynek két és félmilliárddal tartozik.
Az autó kész, már csak a finomhangolás van hátra, mondták az A3-ról a győri gyárban. Hétszáz beszállító alkatrészeiből áll össze.
Az autóiparban újabb üzemek bezárása várható, még a németországi eladások is csökkenni fognak.
Évi 400 ezer autót gyártanak majd Kínában.
Az indiai Tata tulajdonában lévő Jaguar Land Rovernek ma már Kína a legnagyobb piaca.
Rotschildok keresik a vevőt a legendás autómárkára.
Tavaly már csak 26 ezer autót tudtak eladni.
Jövőre hatodával több autót gyártanának, mint idén, de ezzel csak az elmúlt évek szintje tér vissza.
A francia kormány hétmilliárd eurós kötvénykibocsátással három évig támogatja az autógyártó bankját.
A Bridgestone 2017-ig 267 millió eurót költ arra, hogy a mostaninál háromszor több abroncs készüljön.
Az autókat egy hibás ablaknyitó miatt kell szervizbe vinni, csak Európában 1,4 millió autó érintett.
Kétszázmilliós beruházással szervokormány-gyártásra készül egy magyar cég, kamionokat is ellátnának.
Feltéve, hogy a General Motors el akarja adni.
Mezőlakon bővít az amerikai háttámlaállító cég.
300 ezer autóeladás a cél. A válság előtti rekordszint még így is messze lenne.
A beszállítóknak főleg azért rossz a Suzuki-gyár befékezése, mert az Audinak, Daimlernek nem kellenek.
Öt éve még csak minden ötvenedik volt kínai export.
Visszaesik a Mercedes. Ha ez a kecskeméti gyárra is kihat, nagyon rossz lesz Magyarországnak.
A magyar háztartások felének volt csak idén saját autója.
Az európai piacról egy év alatt kétmillió új autó tűnt el, a Fiat-vezér nagyon borúlátó.
Az európai autóipar a válság felé tart, ami sok kis magyar cégnek fáj. Szerencsénk, hogy az itt lévő autógyárak többsége felsőbb kategóriás autókat készít, amik kereslete nem csökken.
Több száz embert rúg ki az autóipari cég. Kevés volt a 150 elbocsátás.