Nem kell többet takargatni: 6 hely Budapesten, ami elképesztően jó lett
Így szépült meg Budapest az elmúlt hónapokban.
Így szépült meg Budapest az elmúlt hónapokban.
Így szépült meg Budapest az elmúlt hónapokban.
A BKV szerint a szenzor is koszolódik, de nem a hőpapírral van a baj, hanem a jegykezelő gépekkel. Több alkatrészt is cserélnek bennük.
Visszamentek az ellenőrökkel, de a kamerák felvételeit már nem nézték vissza Kelenföldnél. Olvasónk szerint sokszor problémás az új jegy.
Pelenkát is szemlézett már.
Pelenkát is szemlézett már.
A 4-es metró büdzséjéből készül, jövő év végén adhatják át.
Az egyik mozgólépcső „tokozata” füstölt, de tűz nem volt. Garanciálisan javítják a hibát.
Kelenföld a közösségi közlekedés Mekkája lett, komoly fejlesztési potenciált látnak benne.
Túllépték a hatáskörüket Vitézyék a hamisítás elleni harc jegyében?
Pert nyert a TASZ a BKV ellen: nyilvánosságra hozzák, mekkora kötbért fizettek a Siemensnek.
Nemcsak a közönségszavazást nyerte meg, hanem a szakmai zsűri első díját is elhozta a Fővám és a Gellért téri állomás! Kép:architizer.com Az architizer.com-on március 21-én zárult le az Architizer A+ Awards közönségszavazása, amelyen elhozta a pálmát a Sporaarchitects tervezte két látványos megálló, a Fővám és a Gellért téri állomás – sőt, a közönségdíj mellett a szakmai zsűri díját is kiérdemelte a két létesítmény.
Évtizedek óta tömegközlekedem Budapesten, kipróbáltam, segít nekem a négyes metró?
Hétvégén óriási volt az érdeklődés, hétfőn 70 százalékos a kihasználtság.
Mit tenne Papcsák, ha reggel a munkába érve eszébe jutna: valamit Szabolcs Attilánál felejtett.
Képeken a hét eseményei!
Képeken a hét eseményei!
A szerelvény indulása előtt egy diverzáns egyén a fejével akarta megakadályozni az ajtók becsukódását.
Pénteken átadták a 4-es metrót.
A Móricz Zsigmond körtéri megállónál kérdeztük az utasokat az első benyomásaikról. Vannak, akik rosszul jártak.
Atombunkereket nyaralókkal összekötő szupermély metrójáratok, szellemállomások és a világ legrövidebb és legexluzívabb metrója.
Mindenki nyugodjon le, megérkezett az első elégedetlenkedő utas a 4-es metróra!
Madridban ennyi pénzből jóval többet tudnának építeni, Amszterdamban és Londonban sokkal többe került. Párizsban főleg. Infografika.
Felszálltunk az első utasokkal a Keleti pályaudvarnál.
Széles Márk nyerte a versenyfutást a Keletinél.
Mennyivel ment a fúrópajzs, volt-e lent színházi előadás, hány mozaikkockát építettek be? Kvíz!
Keréklaposodás, szoftverhiba, bakra futás. Eleinte gyerekbetegségnek tűntek, de még a hétre is jutott belőlük. Pénteken indul a 4-es metró.
Tíz fővárosi kerületben, Budaörsön és Törökbálinton 40 autóbusz-, 5 villamos- és 3 trolibuszvonal változik.
A 4-es metrón kerekesszékesek is tudnak utazni, de a régi vonalakon, hiába teszi kötelezővé a törvény, annyira rosszul áll az akadálymentesítés, hogy átszállási lehetőséget ki se építettek.
Nem jó otthon, a hálószobában hallgatni az új mozgólépcsőt. Az operarajongók és a csődbe ment boltosok öröme sem felhőtlen.
Sokan évtizedeken át türelmesen várták, hogy a 4-es metrón utazzanak. Az idő őket igazolta.
A kormányfő a 4-es metró átadásakor Chuck Norriszal viccelt és Tarlós Istvánnak hálálkodott.
Világvállalat lett a Google, a NASA négy Mars-járót küldött az űrbe, 247 South Park-epizód készült és öt Index-redizájn.
Melyik a legmélyebb, hol alakítottak ki titkos alagutat, miért kell lefelé mozgólépcsőzni, ha felfelé akarunk menni? Képek, titkok, adatok.
Tavasztól élénkül a forgalom, a 4-es metró átadásán kívül ez is az oka a menetrend változásának.
A hatóság meggyőződött róla, hogy a 4-es metró rendeltetésszerű használatra alkalmas.
Aznap a felszínen is minden ugyanúgy közlekedik. Szombattól 40 busz, 5 villamos és 3 troli máshogy jár.
Pénteken átadják az új vonalat, megkezdődik az utasforgalmi próbaüzem, ami hat hónapig tart.
Hivatalos időpont még nincs, de információink szerint pénteken vágják a szalagot. Orbán is ott lesz.
Kényes útvonalon vezeti át a BKK Őrmezőről Gazdagrétre a buszokat a 4-es metró miatt. Dugó lesz!
Az új rendet a BKK 40 busz-, öt villamos- és három trolivonalon hétezer észrevétel alapján alakította ki.
Őrmező teljes területét fizetős övezetté alakítja a kerület, mert rettegnek a metrós ingázóktól.
A BKK elismerte: itt-ott nagyobb lesz a zaj, mint volt, de nem nagyobb, mint a nagyvárosokban szokott.
Most legalább érzik, milyen nekünk évtizedek óta. Egy útikönyvben már feltüntették a járatot. Ráadásul a Bosnyák térig.
A 4-es metró tesztüzeme 140 ezer kilométernél tart, eddig nem volt semmi nagyobb gond.
Tarlós István szerint nem érdemli meg, mert 8 éven át Orbán Viktort hibáztatta a csúszásokért.
A Népszínház utcaiak úgy érzik, mintha egy gyár működő géptermének a belsejében lennének.
A főpolgármester bízik benne, hogy időben elindul a 4-es metró. Utána egy darabig még minden ugyanúgy jár.
A 4-es metró felszínrendezési munkái miatt csak csak oldalról lehet majd bemenni az állomásra.
Négy villamos- és három trolivonalon is változhat a közlekedés. Az áprilisi indulás felforgatja a felszíni hálózatot. A VEKE szerint maratoni városnéző járatok lesznek.
A Fővárosi Közgyűlés „a közrend, a közbiztonság és a közegészség védelme érdekében” intézkedik.
Tarlós István kicsit aggódik a Siemens miatt, de legkésőbb áprilisra ígéri a négyes metrót.
A civilek szerint elkapkodták a 4-es metróhoz kapcsolódó terveket, gázburokba zárnák a lakótelepet.
Január végéig várják az észrevételeket a 4-es metróhoz kapcsolódó forgalmi változásokról.
Legalábbis ezt üzeni a Gellért téri megálló kijelzője.
A tízből már nyolcat átadtak, íme a 4-es metró állomásainak jelenlegi állapota képekben.
Munkatársunknak korábban nem tetszett, de hátha a végeredmény meggyőzi. Vagy őt igazolja.
Az éves BKK-bérletről lehagyták a tervek szerint március végén átadott új metrót.