Kiminek négy futama van megmenteni karrierjét
A Hungaroringig eldől a sorsa. Nem áll jól.
A Hungaroringig eldől a sorsa. Nem áll jól.
"Minden pályán el tudjuk rontani az időmérőt."
A Jumeirah Beach Residence-et nehéz lenne egy magyar helyhez hasonlítani, talán a Váci utca és a füredi Tagore sétány pénzzel telepumpált szerelemgyereke állna hozzá a legközelebb.
De még hogy! Csak győzzük megtalálni.
Nem tudom, mi az öt legnépszerűbb Dubajjal kapcsolatos téma, de az itt pihenő magyar modellek után biztos nagyon hamar következnek az elhagyott luxusautók.
Akkor már 300 fölötti sebességeket értek el, 200 fölött voltak a körátlagok, olyan gumikon és olyan fékekkel, amikkel ma a közértig nem mennénk el. A halál illata ott susogott a levegőben.
Csütörtökön összeültek a csapatok, az FIA és Bernie, aztán kiadtak egy közleményt, csakhogy nehogy azt mondhassuk, ők ejtőztek egész nap.
A tavalyi F1-bevétel 66%-át, 10 istálló közt. Itt a lista.
Meg kellett nézni, mi a különbség az alap és az új kocsi között.
Unalmas. És a pályán kívül sem történik semmi szórakoztató. A pilóták fapofával szólalnak meg, a csapatok csak a pénz miatt sírnak, a netes megjelenés gyér. Pedig ez showbiznisz. Lenne.
Röhögjünk együtt az európai sportsajtó szalagcímein.
Ritka unalmas volt a Spanyol Nagydíj, a németet senki nem tudta megszorítani sem. Hamilton sima második, Vettel harmadik.
Igen. Emiatt rajtol csak a középmezőny elejéről.
Az első edzés Barcelonában csak Ricciardónak volt problémás. A második már Rosbergnek is.
Meg a logisztikai főnököt, egy nappal a Spanyol GP előtt.
A volt Ferrari-elnök elmesélte, hogyan üldözték öt éven át a németet, míg végre elcsíphették.
A volt Ferrari-elnök érdekes dolgot kotyogott el.
Egy hónappal a Magyar GP előtt, ráadásul F1-géppel.
Hamiltonról viszont elárulták, hogy nem kéne nekik Vettel mellé.
Ralizni nehezebb, mint az F1-ben versenyezni, mondja Kimi Räikkönen, aki az idén újra ütőképes Ferrarit vezethet. Jó passzban csíptük el Budapesten, ahova egy 2010-es Ferrarit meghajtani érkezett. Interjú.
A csapatfőnök Arrivabene kérte ezt decemberben.
Úgy 25 éve volt legutóbb ennyi szikra futamon.
Legalábbis egyelőre. A csapatfőnök tudja, mit csinál.
A finn másfél év után dobogós, a java csak most jön.
De melyik csapattársával volt, ha ez olyan nagy dolog?
Erősítettek a Mercik, a Ferrarik visszacsúsztak.
Egyszeri fellángolás vagy a változás első jele volt Vettel győzelme? A valóság előbbit tükrözi, de az igazság az utóbbihoz van közelebb. Futamról futamra tisztul a kép, lássuk, hol tart a Ferrari.
Rajta nem múlik, hogy maradjon még egy évet.
Mindkét fél folytatná. Új szerződésre sincs szükség.
"Nincs már meg az az előnyünk, mint tavaly."
Az olasz Sky egyik munkatársa Twitteren szólt be.
A finn első lépése, hogy összekapja magát szombaton.
És még ez is a rajt előtt történt.
Hatodik rajthely, nem kereshet több kifogást.
Hamilton viszont számíthatott erre. Érdekes lesz.
Mi van, ha Vettel győzelme nem egyszeri alkalom?
Az LM jelzésű versenyváltozatból építették át a sárga Barchettát, hivatalosan nem is számít Ferrarinak.
Ha sikerül, az már pole pozíciót jelentene.
Rövidtávon segíthet neki a Ferrari a Hamilton elleni harcban, de kétélű fegyverré is válhat.
Ha Vettel világbajnok lesz, az viszont már más helyzet. De a brit csapattól akar visszavonulni.
Az olcsóbb Ferrariról szóló legenda ismét felütötte a fejét – ezúttal Amerikában kapott szárnyra.
Raikkönenék technikai igazgatója elmondja, mi volt a kulcslépése.
A probléma megvan, Kínában visszavágnának a Ferrarinak.
Tudtuk, hogy jönnek, de ilyen gyors feltámadásra ők sem számítottak, pláne nem a Mercedes. Mi kellett hozzá, de legfőképp kik? Összeszedtük.
Itt a Ferrari, Rosberg szürkül vagy Hamilton fénylik? Éles vita az apa-fíú versenyzőkről.
Saját klasszisa mellett ez is kellett Vettelnek a sikerhez.
Exfőnöke két mondatban megmagyarázza.
Csapatfőnöke máris egy nagy ferraris bajnokhoz hasonlítja.
Botrányszagú FIA-döntés és egy csalódott csapatfőnök.
Egy ilyen szóváltás nyomán született meg ugyanis a legendás luxusautó-márka, a Lamborghini.
Úgy néz ki, nem arra, amire gondolnánk, sőt.
Ébresztő a Mercedesnek az olasz győzelem.
Utolsó helyről lett negyedik a ferraris Malajziában.
A Ferrari tökéletes taktikát választott a németnek, aki Hamiltont és Rosberget is könnyedén verte az első helyért a Maláj Nagydíjon. A 17 éves Max Verstappen lett minden idők legfiatalabb F1-pontszerzője, a McLaren megint szenvedett.
Az időmérőn már a Mercedesek közé férkőzött.
Bár turbót nem kapnak a tizenkét hengeres motorok, a hibridhajtást nem zárják ki az olaszok.