Kihátrál az amerikai gyártó a lengyel helikoptertenderből
A lengyeleknél is pályázó az a cég, aki a hazai modernizáció legnagyobb esélyesének számít.
A lengyeleknél is pályázó az a cég, aki a hazai modernizáció legnagyobb esélyesének számít.
És szerinte teljesen természetes, hogy egy pályázaton az ismerősi körből választanak.
Eredménytelen marad a közbeszerzés, amit eredetileg megnyertek. Új midibusztender lesz.
Nagyon jól él az államból Simicska cége. Az elnyert közmilliárdokat felsorolni is hosszú.
Igaz, más nem is indult. Atomtemetőt bővítenek 2,8 milliárd forintból.
Ha érkezik jó ajánlat, akkor május végén köthetnek szerződést. Most jövő ősz az új határidő.
A decemberi tenderen 992-ből végül csak 127-et osztottak ki. 567 pályázat érkezett.
Sőt, még 90 százalékkal el is térhetnek fölfelé, és így 1,33 milliárd forintot költhetnek majd el.
Öt évre keresnek bilincselő és a tilosban parkolókat elszállító céget.
A KÉSZ Építő Zrt. szerint érvénytelen volt a projektre kiírt közbeszerzési eljárás.
Amin valamiért csak az MVM indult.
Összesen akár 2,1 milliárdért lehet majd magyar élelmiszereket promózni itthon és külföldön.
Valami nagyon fontos közlendője lehet a már nem is létező állami intézménynek.
Ha minden jól megy, a munka 2014 tavaszán kezdődhet el, a befejezési határidő 2015. június 30.
Az alacsonypadlós járművekre kiírták a pályázatot.
Két újabb kormánypárti kötődésű cég nyert állami tendert, Simicskáék 650 milliós úthelyreállítást.
Ha még egyszer valaki azt mondja, hogy nem átlátható a cég tulajdonosi szerkezete, perelnek.
A jövő év elején lehet eredmény, ha sikeres a pályáztatás, jöhetnek az új járművek Budapestre.
Ilyen siemenses E-midibusz használtak már a schmaldingi sívolágbajnokságon és Bécsben is.
Már nem először hosszabbította meg a határidőt a BKK. Az uniós pénzforrás miatt sürget az idő.
A fővárosi ellenzék simicskázott, a városvezetés szerint is vannak még nyitott kérdések. Lesz viszont videocsatorna 45 millió forintért.
Zsarolás miatt léptek vissza, állítja a győztes cég. A kormány titkosította a megismételt tendert.
Kóka János a sajthoz hasonlította, de beletört a foga, csakúgy, mint Németh Lászlónénak. A kormány szerint az útdíjtender bedőlése nem az ő hibájuk, összeszedtük, mit kellett volna másképp csinálni, hogy elinduljon a rendszer.
Nem lesz nyilvános, hogy az útdíj kiépítésre az állam kivel, milyen szerződéseket köt. A kormány szerint a korábbi zsarolási kísérletek miatt kell titkolózni, a piaci szereplők szerint ez kamu.
A közös beszerzésre egyetlen ajánlat sem jött. Most külön kell tenderezni, ami sokkal drágább.
Az év gigaberuházásának gondolt e-útdíjból krimi lett: a győztes névtelen levelekkel és zsarolással magyarázkodva visszalépett. A versenytársak szerint csak elbénázta a dolgot, a kormányfő kabaréról beszélt. De mi történt valójában?
A 37 darab új, alacsonypadlós villamos az 1-es, 3-as, 19-es és 61-es vonalakra jön 2014-15-ben.
Az útdíjtender visszalépő nyertese szerint egyik versenytársa nyomás alá helyezte alvállalkozóit.
A nyertes visszalépett, az eljárást újra kell kezdeni, kiesik a költségvetésből 75 milliárd forintot.
A nyertes Getronics időt kért az ÁAK-tól.
48 motorvonatot szállíthat le, aki megnyeri a MÁV és a GYSEV pályázatát.
Az ajánlatok 35-68 milliárd forint közt szóródnak.
A MÁV-Start 42, a GYSEV pedig hat regionális villamos motorvonatot vásárolna közösen.
1,5 milliárdot kap az MTVA-tól médiavásárlásra a Magyar Fejlesztési Bank volt igazgatójának cége.
Péntek éjjel eldőlt, kik indulhatnak az e-útdíj tenderen. Kínai, osztrák és két magyar maradt állva.
Vagy négyen: az olaszok, szlovákok kiestek, a kínaiak helyzete bizonytalan. Ma lesz végleges a lista.
13 milliárd forint, részben uniós pénz üti a nyertes pályázó markát.
Nagyon sietünk, öt nap alatt kell dönteni a pályázóknak az indulásról egy 42 milliárdos tendernél.
A cég jogszerűtlenül tagadta meg az eredményhirdetést a robogótenderen.
Megbírságolták a Magyar Posta Zrt.-t, mivel a robogó-motorkerékpár tenderen - takarékosságra hivatkozva - nem hirdetett eredményt.
Nem igaz, hogy leszavazták - a budapesti utasok új buszt kapnak - egyszer.
A Mahir és a Publimont versenyét az utóbbi nyerte. Az MSZP és az LMP is tiltakozik a "minden idők legröhejesebb közbeszerzési eljárása" ellen.
A Közbeszerzési Döntőbizottság korábban kétmillió forintra bírságolta a mentőszolgálatot.
60 darab, a Várban járó buszra várnak ajánlatot.
Hétfőig lehet jelentkezni, a nyertes 1250 plusz 500 kocsit szállíthat le. Fontos az alacsony fogyasztás.
Nettó 669 millió forint állami támogatásból valósulhat meg a program.
A járműpark 66 százaléka megérett arra, hogy leselejtezzék. Átmenetileg buszhiány keletkezhet.
Egyetlen cég sem akart az állami gazdaságfejlesztő által megadott feltételekkel autót szállítani.
Az AnsaldoBreda 61 millió eurós ajánlattal nyert, így az olasz cég gyárthatja a Miskolcon közlekedő 31 villamost.
A kiírás szerint legalább 250 ezer példányban megjelenő, ingyenes, országos napilapban szeretnének hirdetni. Erre csak a Simicska Lajos érdekeltségébe került Metropol képes.
Hatályba lépett az elektronikus hírközlési törvény módosítása, napokon belül indulhat a negyedik mobilszolgáltató frekvenciacsomagjára a tender.
A külföldi polgári repülőtereken használható üzemanyag-feltöltő kártyákra írt ki nyílt közbeszerzést a HM.
A mostani hat-hétszerese is lehet a legnehezebb kamionok útdíja 2013-tól. Akkortól kilométerenként fizetnek az úthasználatért, a tervek szerint mai áron 16-36 forintot. A személyautósok választhatnak majd: matrica vagy e-útdíj.
Mi már ültünk rajta, az utasok viszont egyhamar nem fognak.
A közszolgáltatók, így a Posta és a MÁV, törvényesen kerülhetik el a közbeszerzést, ha akarják, csak leányvállalatok kellenek hozzá. 2012-ben megváltozhat a helyzet.