Tarlós: Csak 2019-re lesz kész a 3-as metró
Korábban 2016-ot mondott, de addig csak a legkritikusabb szakaszok készülhetnek el. Új kocsik nem lesznek.
Korábban 2016-ot mondott, de addig csak a legkritikusabb szakaszok készülhetnek el. Új kocsik nem lesznek.
Már a kihirdetés is egy hónapot csúszott, és az ár is drágább lett mint várták. Margit híd-szindróma?
Abban már nagy az egyetértés, hogy fel kell újítani.
A kormány a francia hatóságra vár, hogy elküldjék a vesztes pályázó adóigazolását. Igen, a vesztesét.
A párt szerint Tarlós István orosz rulettet játszik a budapestiekkel.
Mintha nekiment volna valaminek a szerelvény. Kiürítették a megállót.
Ezért egész júliusban hétvégente pótlóbuszok járnak a metró helyett a déli szakaszon.
A Metróért Egyesületnek nem tetszik,, hogy 2017-ig a kritikus szakaszokon is csak felmérések lesznek.
Az elmúlt három évben nettó 8,5 nap esett ki az üzemidőből. Infógrafikánkon megmutatjuk, miért!
A 3-as metró ugyanis összedől, mire uniós projekt lehetne. A többi fővárosi támogatás törlése elfogadhatatlan.
El is küldték a tanulmányt a kormánynak. Biztos benne, hogy az állam és a főváros talál majd forrást a felújításra.
Áramütés, nyitott ajtók, tűz, beázás, életveszély. A síncserét elkezdték, de a vonal katasztrofális állapotban van. A Miniszterelnökség döntése után nem látszik, honnan lesz pénz a felújítására.
A miniszter a fővárosra mutogat a késés miatt. Tarlós szerint Orbán Viktorral ezt is meg fogják oldani.
Az új kancelláriaminiszter a 2020-ig tartó uniós ciklus összes budapesti projektjét törölte, még a balesetveszélyes 3-as metró felújítását is. Bezzeg Hódmezővásárhelyen villamos lesz!
De akkor sem biztos, hogy elkezdi a BKK.
Ezen és a jövő hétvégén metrópótlók járnak majd Újpest-Központ és az Árpád híd között.
330 férőhelyes őrzött P+R parkoló várja a Kökinél azokat, akik fel mernek szállni a 3-as metróra.
Pótlóbusz jár a Deák tér és az Árpád híd között.
Leállították a tervezésre kiírt tendert, mert a fele pénz hiányzik, a metrókocsi-beszerzés is áll.
A német megszállás emlékművéről nincs új döntés.
Tavasszal indulhat, a paksi atomüzlet részeként lehet, hogy az oroszoknál landol a metrófelújítás is.
A kormány két forgatókönyv közül választhat.
A Nagyvárad tér és a Deák Ferenc tér között.
A Köki és a Határ út között kell buszozni.
Hat vödör diszperzitet dobtak a 3-as metró kocsijára a a Ferihegyi gyorsforgalmi út felüljárójáról.
Felüljáróról öntötték le a 3-as metrót, a festék bejutott az utastérbe is. Kisgyerek is sérült már.
Szigszalaggal rögzítették a szerelvény meglazult kocsiszámát.
Egy kétségbeesett metróvezető szerint katasztófához vezethet a karbantartás és az alagútmosás hiánya. Meg a politikai zsarolás és a dilettáns vezetés.
Megint füstöl a hármas. Pótlóbusz jár a Deáktól.
Baj volt a bizberrel a 3-as vonalon, Kőbánya-Kispest irányában 1,5-2-szeres menetidővel kellett számolni.
Tarlós augusztusban mentességet kért a közbeszerzés alól, de nem kapott. Édesmindegy ki újítja fel, csak minél gyorsabban, mondja most.
A Metróért Egyesület információi szerint félig-meddig már le is tárgyalták a boltot. Tarlós cáfol.
A tűzszerészek nem találtak hibát, a forgalom újra elindult.
Már megint a hármas metróval volt baj.
Rosszul lett, egyik utastársának köszönheti életét.
A Nagyvárad tér és a Deák között pótlóbuszok jártak.
Az egyik szerelvény utolsó kocsijának a vezetőfülkéjéből füstöt jeleztek.
Füstölt az első utasszállító szerelvény, egy ideig pótlóbuszok jártak Újpest-Központ és Árpád híd között.
Gázolás történt a Kálvin térnél, de már teljes vonalon jár a metró.
A cél a bliccelést teljesen kiszűrő elektronikus jegyrendszer bevezetése.
Közös peronon lesz Káposztásmegyeren a vonat és a metró, a szomszédban pedig a buszterminál.
Összesen 49 kilométernyit szednek fel, a forgalom nem áll le. A használt cseresín a MÁV-tól jön.
Egy tűzoltó vezeték tört el az alagútban.
A síncserék jelenlegi ütemével nem húzza ki a metró a 2016-ban tervezett felújításig.
Síntörés miatt csak 15 km/órával döcögnek a szerelvények a Corvin-negyednél.
A Nagyvárad és Deák tér között pótlóbusz jár.
A szerelvény aljából dőlt a sűrű füst.
Csökkennek az uniós források, pesszimista számítás szerint a 3-as metró felújítására is alig lesz pénz.
Egy műegyetemi diák szerint a vizsgálatok azt mutatják: a pálya romlása felgyorsult.
A kutya befutott az alagútba, de sérülés nélkül feljuthatott a felszínre. Van, amelyik nem úszta meg. Összeállításunkban riadt ebek a metróban.
A pálya legszűkebb pontja a Határ úti középső vágány volt, ahol 39 mm volt csak a távolság.
Ha nem akad fent sehol, akkor itt lesz a próbafutása a 4-es vonalra érkező automata kocsiknak.
Kijavították a sínt a Corvin-negyed és a Klinikák között, a metró már menetrend szerint közlekedik.
Sínrepedés miatt 5 km/órára korlátozták a szerelvények sebességét a Klinikáknál.
A lapunk által nyilvánosságra hozott metrókocsi-jelentés javaslatain dolgozik a BKV .
Egy német cég szerint az orosz kocsik 34 rossz alkatrésze közül 11 okozhat katasztrófát, 15 pedig halálos kimenetelű balesetet. Nézze meg videón, hogyan gyulladhat ki a budapesti metró!
Az áramellátással voltak gondok.
Ezért nem jár a Deák és a Nagyvárad tér között. A balesetet az elgázolt utas túlélte.
Váltóhiba miatt 3 perc 20 másodperc helyett 4 percenként közlekednek majd a szerelvények.
Idén 600 méter, jövőre 35 kilométer sínt cserélnek ki, de átfogó felújítás csak évek múlva lehet.