Nem is tudta, hogy kinevezték útbiztosnak
Már másfél hónap eltelt féléves hivatali idejükből, de a 19 fideszes még nem kapott eligazítást.
Már másfél hónap eltelt féléves hivatali idejükből, de a 19 fideszes még nem kapott eligazítást.
A hétvégére nem korlátozzák a teherautók közlekedését, de a Forma 1 miatt körültekintést kérnek.
2014 nyarától az eladott energiamennyiség 1,5%-át meg kell takarítaniuk. Zöldenergia-térkép is készül.
Nem jön a bolygó atomkapitánya, hanem új gyorsreaktort fejlesztünk a visegrádi országokkal 2025-re.
A vesztes pályázati anyagok visszaküldése egyáltalán nem általános kormányzati gyakorlat. A minisztériumoktól kapott válaszból kiderült, csak kellemetlen ügyben éltek ezzel a megoldással.
Lontai Dániel és Nagy Csaba nyolctagúra bővítik az állami cég igazgatóságát.
Így állami feladat lesz a két szakasz felújítása.
Jaczkovics László ügyvédnek nagyon sok milliót.
Visszaküldi az NFM a vesztes pályázatokat. Mi viszont szívesen belenéznénk, küldje el nekünk.
Júliustól kicsit olcsóbb, ha neten, vagy telefonon veszünk jegyet.
Egyhónapos tesztidőszakot kérnek a fuvarozók, de nem valószínű, hogy a kormány belemegy.
Az NFM szerint minimum tíz százalékkal csökkenni fog a gáz és a villamos energia ára.
Némethné szerint mindenképpen lesz újabb rezsicsökkentés, egy cég már jelezte, hogy abbahagyná.
A pályázatok részleteinek nyilvánosságáért pert indítottunk az NFM és az NDN ellen.
A fejlesztési miniszter az energiacégek eredménytartalékaiból fedezné az újabb vágást.
Mennyit nyert a Közgép uniós forrásból? Az interneten fenn van minden, csak keresni kell.
A 65 év felettiek és a 6 éven aluli gyerekek kapnak kedvezményt az új gyorsvonati pótjegy árából.
A diákok, nyugdíjasok kedvezményt kapnak a felár fizetése alól, mert túl nagy a társadalmi kár.
Benyújtották az útdíjtörvényt, a tarifa nincs benne, csak az, hogy emelt díjat is bevezethetnek.
Visszautasították adatkérésünket, nem közlik a döntőbizottság összetételét sem.
Az NFM 529 állami tulajdonú ingatlant mért fel, amikbe devizaadósok költözhetnek. Ócsa nem jött be.
A fejlesztési minisztérium jelentős bevételt vár a vonatozás drágításától.
Leosztott lapokra, kenőpénzre panaszkodnak, és a pályázatok nyilvánosságra hozatalát követelik a trafiktörvény vesztesei. A minisztériumhoz mentek.
Hiába a felzúdulás, az NFM szűkszavú közleménye szerint megfelelő volt az elbírálás.
1,5 milliárdot tolnak a timföldgyárba és egy nemzetit a nevébe.
Kóka János a sajthoz hasonlította, de beletört a foga, csakúgy, mint Németh Lászlónénak. A kormány szerint az útdíjtender bedőlése nem az ő hibájuk, összeszedtük, mit kellett volna másképp csinálni, hogy elinduljon a rendszer.
Május 1-jén nem lesz átadás, de később még lehet. Addig valószínűleg a BKV veszi vissza a járatokat.
Stratégiailag kiemeltté nyilvánították a társaságokat, ez „elővigyázatossági intézkedés”.
Nem lesz nyilvános, hogy az útdíj kiépítésre az állam kivel, milyen szerződéseket köt. A kormány szerint a korábbi zsarolási kísérletek miatt kell titkolózni, a piaci szereplők szerint ez kamu.
A rejtélyes miniszter váratlan nőnapi interjút adott. Elmondta, mikor a leghálásabb a férjének.
Több ezer munkahely szűnhet meg a kétszáz alvállalkozónál, ha azok nem kapják meg a pénzüket.
Van, ahol 4-5-szörös, vagy annál magasabb a túljelentkezés. Április végére kiderül, ki árulhat cigit.
Orbán volt államtitkárai folytatták a szócsatát.
Az év gigaberuházásának gondolt e-útdíjból krimi lett: a győztes névtelen levelekkel és zsarolással magyarázkodva visszalépett. A versenytársak szerint csak elbénázta a dolgot, a kormányfő kabaréról beszélt. De mi történt valójában?
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium szerint nem ők tehetnek a légitársaság csődjéről.
Viktor mondta, hogy kell, beledöglünk, ha nem lesz – mondják az ezen dolgozók. Két hónapja nincs változás, ha két héten belül nem lesz, trükközni kell.
A tárca szerint a BKV nem pályázat útján jutott az agglomerációs buszjáratokhoz, májustól mennie kell.
Az agglomerációs járatok einstandolása miatt tiltakoznak a buszsofőrök a fejlesztési minisztérium előtt.
A díjszedésről viszont a bukott tender óta semmit nem tudni. Pedig csak négy és fél hónap maradt.
A kötelezővé tett új számlaformátumba a postai címzés helye átkerült a jobb oldalra, amit a posta gépei nem tudnak feldolgozni.
Minden huszadik pályázó kifogásolja a döntést. Évente ezernél több panasz van, idén kétezer is lehet, most több mint ötszázan várnak a miniszterre.
És biztonságosabbá tesznek vasúti átjárókat, gyalogátkelőket az új közlekedésbiztonsági programmal.
Egy nap és ugyanoda jegyezték be őket, egyezik a tőkéjük és a tulajdonosi kör. Az optikaihálózat-fejlesztési tenderen az NFM nem kért referenciát.
Az E.On helyett péntektől az állami MVM adja az áramot az alumíniumcégnek, megmenekült hatezer állás.
Nagy harc megy a kormánypárton belül, hogy ki és hogyan ellenőrizze az EU-ból jövö milliárdokat. Némethné és Matolcsy tárcája feszül egymásnak. Előbbi a Gyurcsány-, utóbbi a Medgyessy-kormány logikáját követné.
Azt ígérték, hogy a gázüzletág megvásárlásáról szóló szerződést legkésőbb január 31-ig aláírják.
Az emberek végre megérthetik, "mi a fészkes fenét tartanak a kezükben". Már a héten lesz rendelet.
Az ősszel elsőként visszalépő Hungarian Motorway konzorcium azt kéri, hadd tegyen most ajánlatot.
Az útdíjtender visszalépő nyertese szerint egyik versenytársa nyomás alá helyezte alvállalkozóit.
Az NFÜ-t biztos megszüntetik, de mennek a háttéralkuk, hogy mikortól és ki ossza a pénzt. Matolcsy és köre akkor bukhatja az uniós pénzeszsákért indított offenzívát, ha a miniszter MNB-elnök lesz.
Februárra halasztották a decemberre tervezett szerződéskötést, de július elsején elindul a díjfizetés a minisztérium szerint. Még útdíjtörvény sincs.
A 8 200 000 000 000 forint elosztásáért felelős hivatal csődöt mondott. Az irányítást minisztériumokhoz teszik át, a koordinációt egy kormánybizottság végzi majd 2014-től.
Megmaradna a Budapest Bérlet, de megcsapolnák a menetdíjbevételt az átvett agglomerációs buszok arányában.
Elképzelhető, hogy külön háromféle jegyet, bérletet kell venni Budapesten belül buszra, HÉV-re, vonatra a mostani egy helyett.
Az agglomerációs buszvonalakat veszik át, de még nincsenek buszok. A BKV-tól bérelhetnek.
Az alapdíj 10 százalékkal, az elfogyasztott gáz díja 8 százalékkal csökken január elsejétől.
Be kell adni a végleges ajánlatokat; az előző körbe 43 és 166 milliárdos pályázat is volt.
A Népszava szerint a 65 év alatti nyugdíjasoknak megszűnne a 90 százalékos utazási kedvezményük.
A NFM rendelkezett a távhő-szabályozásról.
A fogyasztóvédelmi felügyelők ötvenezernél is több terméket találtak a Fejér megyei vámudvarban.