Rengeteg pénzből pusztul az úthálózatunk
A közutak kétharmada a tűrhetőnél rosszabb, a németek pénze nélkül hamar újra lóra ülhetnénk.
A közutak kétharmada a tűrhetőnél rosszabb, a németek pénze nélkül hamar újra lóra ülhetnénk.
Néhány hónapra elég a gáztartalékunk, és bízunk az érvényes szerződéseinkben.
Szél Bernadett szerint ezt elismerte Némethné.
49 milliárd forintba kerül, EU-s pénzből, önrésszel.
Bár péntek óta nyilvános egy szerződés, több más szerződés kapcsán az NFM még mindig titkolózik.
Az NFM valamiért azt állítja, hogy az offshore cégeknél landolt gázból az állam gyarapodott.
Február közepétől újabb 15 mellékvonalon lesz elérhető a regionális vasúti tarifa.
Az NFM-et az egyik legdrágább ügyvéd képviseli.
Hiába mondta ki a bíróság, hogy nyilvánosak az adatok, még fél évig nem lesz semmi. Az Index perében még a tárgyalás napját sem tűzték ki.
Nem jött be az érvelés, hogy a koncessziós bírák elfogulatlanságát nagyon fenyegeti a nyilvánosság.
Németh Lászlóné szerint a rendszer elindítása az elmúlt 10 év legnagyobb sikere a közlekedésben.
17 000 új HP laptopot oszt ki ingyen az NFM Miskolcon. Igaz, hogy az állam kedve szerint átveheti majd a gépek fölött az irányítást, de az se dráma, mivel a laptopot eladni se lesz különösebben fárasztó.
Közel nyolcmilliárd megy az építőiparnak, mondta Németh Lászlóné.
A tárca közzétette a pontos terveket, hol megy a föld alá és fel, és le és fel, és le és fel az út.
Csúnyán átverték a laktózérzékenyeket, de a hivatal nem mondja meg, hogy kik.
Ne keresse az ÁAK-t, átnevezték az autópályakezelőt és megnyirbálták a jogköreit.
Példásan helytálltak, és fontos a vasút, ezért kapnak most pénzt 30 ezren.
Természetjárók, vitorlások, távhősök - ezentúl nyíltabban lobbizhatnak.
Olcsó gázt ígértek a távhősöknek, Némethné számolt be az eredményekről.
Nem aggódott az NFM az öt ugyanakkor, ugyanott alapított cég miatt, most viszont leállították az uniós projektjeiket. Egy KDNP-s neve is feltűnik az ügyben.
Átszervezik a pályázatokat a Nemzeti Épületenergetikai Stratégia alapján. Kvótaeladásból fedeznék.
Több évtizede meg kellett volna csinálni a lagzi helyszínére vezető utat; most jutott rá közpénz.
A megszokott délután 3 helyett este 10-től tart a stop a hétvégi munkanap miatt.
A minisztériumban fogadkoznak, de az Európai Bizottságnál leállították a kifizetéseket.
Egy ismeretlen céget bízott meg az állam egy milliárdokat termelő informatikai rendszer kifejlesztésével, amitől valamiért mindenki más ódzkodott. Az Index bemutatja az útdíjrendszer fejlesztőjét.
Magyarország hét pontján lehet geotermikus energiát vagy szénhidrogéneket kutatni, kitermelni.
A kánikula miatt járhatnak a teherkocsik a hétvégén is.
A kormány elrendelte egymilliárd forint átcsoportosítását III. ütem befejezéséhez.
Már másfél hónap eltelt féléves hivatali idejükből, de a 19 fideszes még nem kapott eligazítást.
A hétvégére nem korlátozzák a teherautók közlekedését, de a Forma 1 miatt körültekintést kérnek.
2014 nyarától az eladott energiamennyiség 1,5%-át meg kell takarítaniuk. Zöldenergia-térkép is készül.
Nem jön a bolygó atomkapitánya, hanem új gyorsreaktort fejlesztünk a visegrádi országokkal 2025-re.
A vesztes pályázati anyagok visszaküldése egyáltalán nem általános kormányzati gyakorlat. A minisztériumoktól kapott válaszból kiderült, csak kellemetlen ügyben éltek ezzel a megoldással.
Lontai Dániel és Nagy Csaba nyolctagúra bővítik az állami cég igazgatóságát.
Így állami feladat lesz a két szakasz felújítása.
Jaczkovics László ügyvédnek nagyon sok milliót.
Visszaküldi az NFM a vesztes pályázatokat. Mi viszont szívesen belenéznénk, küldje el nekünk.
Júliustól kicsit olcsóbb, ha neten, vagy telefonon veszünk jegyet.
Egyhónapos tesztidőszakot kérnek a fuvarozók, de nem valószínű, hogy a kormány belemegy.
Az NFM szerint minimum tíz százalékkal csökkenni fog a gáz és a villamos energia ára.
Némethné szerint mindenképpen lesz újabb rezsicsökkentés, egy cég már jelezte, hogy abbahagyná.
A pályázatok részleteinek nyilvánosságáért pert indítottunk az NFM és az NDN ellen.
A fejlesztési miniszter az energiacégek eredménytartalékaiból fedezné az újabb vágást.
Mennyit nyert a Közgép uniós forrásból? Az interneten fenn van minden, csak keresni kell.
A 65 év felettiek és a 6 éven aluli gyerekek kapnak kedvezményt az új gyorsvonati pótjegy árából.
A diákok, nyugdíjasok kedvezményt kapnak a felár fizetése alól, mert túl nagy a társadalmi kár.
Benyújtották az útdíjtörvényt, a tarifa nincs benne, csak az, hogy emelt díjat is bevezethetnek.
Visszautasították adatkérésünket, nem közlik a döntőbizottság összetételét sem.
Az NFM 529 állami tulajdonú ingatlant mért fel, amikbe devizaadósok költözhetnek. Ócsa nem jött be.
A fejlesztési minisztérium jelentős bevételt vár a vonatozás drágításától.
Leosztott lapokra, kenőpénzre panaszkodnak, és a pályázatok nyilvánosságra hozatalát követelik a trafiktörvény vesztesei. A minisztériumhoz mentek.
Hiába a felzúdulás, az NFM szűkszavú közleménye szerint megfelelő volt az elbírálás.
1,5 milliárdot tolnak a timföldgyárba és egy nemzetit a nevébe.
Kóka János a sajthoz hasonlította, de beletört a foga, csakúgy, mint Németh Lászlónénak. A kormány szerint az útdíjtender bedőlése nem az ő hibájuk, összeszedtük, mit kellett volna másképp csinálni, hogy elinduljon a rendszer.
Május 1-jén nem lesz átadás, de később még lehet. Addig valószínűleg a BKV veszi vissza a járatokat.
Stratégiailag kiemeltté nyilvánították a társaságokat, ez „elővigyázatossági intézkedés”.
Nem lesz nyilvános, hogy az útdíj kiépítésre az állam kivel, milyen szerződéseket köt. A kormány szerint a korábbi zsarolási kísérletek miatt kell titkolózni, a piaci szereplők szerint ez kamu.
A rejtélyes miniszter váratlan nőnapi interjút adott. Elmondta, mikor a leghálásabb a férjének.
Több ezer munkahely szűnhet meg a kétszáz alvállalkozónál, ha azok nem kapják meg a pénzüket.