A Klarna egy svéd online fizetésre specializálódott óriásvállalat, a tavalyi évben 2,5 milliárd dollárra becsülték az értékét, és most egy új részvényes tűnt fel:
Snoop Dogg
A milliárdos amerikai rapper, civil nevén Calvin Broadus elmondta a Forbesnak, hogy évek óta jelen van az európai piacon divatmárkákkal, telekommunikációs cégeken keresztül, és egyéb érdekeltségei is vannak.
Megtetszett amit csinálnak, segítettem őket, és most alig várom, hogy befektethessek. Szélesíteni akarom a portfóliómat, vágod?
Az nem derült, hogy milyen összegben szerzett részesést Broadus, de a cég új reklámkampányának ő lett az arca. A Smoooth Dogg névre keresztelt kampány keretében Snoop Dogg afgán agarak társaságában lazul egy kanapén. Az angol smooth - sima/laza/könnyed hasonlít a Snoop szóra.
A smoooth eddig is szerves részét képezte a vállalat imidzsének, így hívják a mobilalkalmazásukat is, és szerettek volna ismét valami olyat kitalálni, ami ezt a könnyedséget, könnyen kezelhetőséget sugallja az ügyfelek felé.
"Meg akartuk találni a leglazább embert a Földön, így jött Snoop Dogg. Amikor elkezdtünk vele beszélgetni, nagyon lelkes volt, hogy többet megtudjon a techiparról, a fintechről, ezekről, szóval hamar megtaláltuk a közös hangot" – mondta el Sebastian Siemiatkowski a cég igazgatója.
Snoop már korábban is beszállt cégekbe, például a marihuána kiszállító Eazebe, a Redditbe, és egy díjmentes adok-veszek alkalmazásba is. "Sokat tanultam az üzletről az évek folyamán. Az a fontos, hogy ne kapkodjak és utánanézzek mindennek. Fontos, hogy nagyon kedvelem az alapítókat, és hiszek benne, hogy képesek vezetni a céget." – mondta el a rapper.
Snoop Dog egyébként arról híres, hogy imád szívni, saját bevallása szerint akár 80 dzsointot is eltol egy nap, csak remélni lehet, hogy jobban elnézik neki az üzlettársai, mint Elon Musknak.
(Forbes)