Tüntetők zárták le a Lánchidat egy órára
A kormány antidemokratikus intézkedései miatt tiltakoztak ötven autóval. Azt ígérték, éjfélig maradnak, de csak egy óra lett belőle.
A kormány antidemokratikus intézkedései miatt tiltakoztak ötven autóval. Azt ígérték, éjfélig maradnak, de csak egy óra lett belőle.
Összesen 890 ezret értékesítettek.
A rendőrség ugyan nem egyezett bele az útblokádokba, spontán akciók elképzelhetők.
1,25 milliárd forintot költenek az ellenőrzési rendszer fejlesztésére.
Május 1-től nem parkolgathatunk kedvünkre az útdíj sújtotta elővárosban. Budaörs visszavág!
15 százalékkal nőtt a forgalom az elkerülő utakon.
Az új útdíjrendszer hatásait vizsgálta egy cég, az 1-es és a 2-es főúton lett rosszabb a helyzet.
A helyi Fidesz kételkedik a budaörsi forgalomnövekedési adatokban, a polgármester erkölcstelenségi mélységet vizionál.
8 variációt tártak az NFM elé, mire ők egy újat, egy kilencediket választottak. Ami meg pocsék lett.
Zömében olyan szakaszokon, ahol visszavonta a kormány a fizetős útdíjat.
Több útvonal mától újra ingyenes lesz, de néhány nagy szívatás azért így is marad a rendszerben.
Szombathelyen át kellett nevezni a tüntetést, mert addig vártak, míg ingyenes lett az út.
Nem a megyei matricákkal van bajuk, hanem a fizetős elkerülő szakaszokkal.
Csak mobil egységgel ellenőrzik ezeket a szakaszokat, fix ellenőrzőkapukkal nem.
Azt hitte, nem lehet több abszurd fordulat az útdíjrendszerben? Hát lett.
Módosították az útdíjszabályozást, felszabadult Ferihegy a matrica alól. Az M0-sért és a bevezetőkért még fizetni kell.
Számos ponton változtatott a kormány az útdíjrendeletén, sok mindent kiküszöbölnek a rendszer legnagyobb szívatásaiból. Jó hírek a reptérre igyekvőknek, a Siófokra autózóknak, a Dunán átkelőknek és a nagycsaládosoknak.
Most jöhet a tévesen fizetett autópályadíjak szezonja. Nem árt tudni, hogy simán visszakérhetjük a pénzt. Íme a módszerek.
Hende Csaba megígérte, hogy mindent megtesz az útdíj ellen. Közben azonban már megvették a fizetésre figyelmeztető táblákat.
Január 30-án országszerte lassítják a forgalmat az útdíj miatt. Szeretnék, ha kiderülne, viccelt a kormány.
Sosem találná ki, miért lobbizott Szita Károly az államtitkárnál.
Azt szeretnék, hogy ismét ingyenes legyen a röszkei határátkelő.
Vettem egy megyei matricát, hisz próbaüzem van, mert hozott egy próbatörvényt a próbaparlament. Azonos című írásunk kommentposztja.
Vettem egy megyei matricát, hisz próbaüzem van, mert hozott egy próbatörvényt a próbaparlament.
Nem lesz fizetős a ferihegyi reptérre vezető út, olcsóbb lehet a balatoni kiruccanás, és a megyei matricák a megyén kívül is érvényesek lehetnek. De sok polgármester csalódott lesz, eddig nem is tárgyaltak velük. A kormány mai ülésén téma az útdíj.
Mordor ellen harcoló hobbitnak is mondták már Wittinghoff Tamást, Budaörs egykor SZDSZ-es polgármesterét, aki szembeszállt a kormánnyal az útdíj bevezetése miatt, de ő inkább Rambónak tartja magát. Kiderül: ő lehet-e a baloldal reménysége?
A megyei matrica évi 5000 forintja is közfelháborodást okozott, a dugódíj akár ennek harmincszorosa is lehet. Ha mindkettőt bevezetik, a Hungária gyűrű lesz az új M0-s, iszonyatos forgalommal. Tarlós átgondolja.
A Blikk értesülése szerint azt is meg fogják szüntetni, hogy a Duna-hídra két matrica kelljen.
A szocialisták félpályás útlezárással tiltakoznak ellene.
Szeretné, ha Újpest környékén ingyenes maradna az autópálya. Nem tudni, miért a Facebookon egyeztetnek utólag a kormánypárt döntéshozói.
A szemétégetőbe tartó kukásautók nem vesznek matricákat, helyette a kerületi utakat használják.
Történelmi lecke autópálya-építőknek: a magyar inkább kerül, de nem fizet. Életünk örök megkeserítője: így próbálkoztak az útdíjjal a Bach-korszaktól Kádárig.
Szombathely, Győr és Székesfehérvár polgármesterei is ingyenes elkerülőket akarnak.
Elnézést kérnek, de Milošević jut eszükbe. Szívás, hogy rögtön a határtól kell fizetni.
Wittinghoff Tamás várja a csekket az M1-M7 közös szakaszának világításáért, de fizetni nem hajlandó.
Lehetnek ingyenessé váló szakaszok, de február előtt nem lesz döntés. A tervezett blokáddal nem foglalkoznak.
Nem fizetik tovább az M1/M7 bevezetőjének világítását, tiltakozva az egyoldalúan bevezetett útdíj ellen.
Spontán tiltakozók segítségével az egész országban blokkolnák a forgalmat, egyetlen autópályát sem lehetne használni, amíg él az útdíjrendelet. Ez az új taxisblokád? Lehet egyáltalán ilyet csinálni?
Becslés szerint 5-10 millió forint az éves pluszköltség a fizetős szakaszokon járó buszok miatt.
Tavaly az év első hónapjában 165 ezer éves országos matricát értékesítettek.
A fideszes politikus szerint is elhamarkodott, rosszul előkészített a rendelet. Puhulhat a rendszer.
Habár a kormányzati kommunikáció a megyei matricás rendszer előnyeit hangsúlyozza, bekerült az intézkedések közé néhány olyan elem, amelyet az egyszeri autós simán tekinthet szívatásnak. Nem is egy ilyen kellemetlenséget találtunk.
Négy matricával lehet a fővárosból a Balatonhoz eljutni az M7-esen. Elmagyarázzuk, miért.
Nyoma sem volt a belengetett káosznak az elővárost átszelő 1-es úton, pedig már fizetős a sztráda.
Néhány helyen még felülvizsgálhatják az útdíjat, megúszhatja a reptéri gyorsforgalmi is.
Hétfő van, az év első munkanapja, mégsem sorakoznak tömött sorokban az autók. Csak nem az új útdíj miatt?
Két napot sem hagyott a kormány arra, hogy a magyar autósok megbarátkozzanak olyan új fogalmakkal, mint a megyei matrica, fizetős M0-s, fizetős határátkelő vagy fizetős reptéri út. Ezekre figyeljenek nagyon, ha autóba szállnak az év első munkanapján.
A szervezők nagyobb akcióra készülnek, mint a taxisblokád.
Nagyon, nagyon, nagyon túlterhelt a rendszer. Türelem - kéri az útdíjfizetési szolgáltató.
Bár ezt semmilyen tábla nem jelzi ott. Matricát sem lehet kapni a röszkei benzinkútnál.
Szombathely országgyűlési képviselője szerint semmilyen észérv nincs amellett, hogy a 86-os fizetős legyen, ráadásul az út még el sem készült.
Kérdezz-feleleknek álcázva jött a magyarázkodás. Itt van minden, amit tudni akart a január 1-től érvényes új útdíjakról. Megtudhatja például, miért fog autópályamatricát venni ahelyett, hogy kerülne.
A reptérre 500 méterért, a Balatonhoz néhány kilométerért kell fizetni. A netes vásárlás nehézkes.
A Vas Népében ellenzéki riogatásnak nevezte azt, ami a kormany.hu-n is megjelent. Ki nem mond igazat?
Fizetős lesz az M2, és az M0 jelentős része. A Megyeri hídért nem kell fizetni, de lényegében alig marad ingyenes autópálya.
A párt az Alkotmánybírósághoz fordulna.
Lényegében mindenhol, csak az M31-es és az M0-s három apró szakasza esik ki az útdíj alól.