Két-három rendőr nem ellenfél - tüntetők zárhatják le az utakat a hétvégén
A rendőrség ugyan nem egyezett bele az útblokádokba, spontán akciók elképzelhetők.
A rendőrség ugyan nem egyezett bele az útblokádokba, spontán akciók elképzelhetők.
1,25 milliárd forintot költenek az ellenőrzési rendszer fejlesztésére.
Május 1-től nem parkolgathatunk kedvünkre az útdíj sújtotta elővárosban. Budaörs visszavág!
15 százalékkal nőtt a forgalom az elkerülő utakon.
Az új útdíjrendszer hatásait vizsgálta egy cég, az 1-es és a 2-es főúton lett rosszabb a helyzet.
A helyi Fidesz kételkedik a budaörsi forgalomnövekedési adatokban, a polgármester erkölcstelenségi mélységet vizionál.
8 variációt tártak az NFM elé, mire ők egy újat, egy kilencediket választottak. Ami meg pocsék lett.
Zömében olyan szakaszokon, ahol visszavonta a kormány a fizetős útdíjat.
Több útvonal mától újra ingyenes lesz, de néhány nagy szívatás azért így is marad a rendszerben.
Szombathelyen át kellett nevezni a tüntetést, mert addig vártak, míg ingyenes lett az út.
Nem a megyei matricákkal van bajuk, hanem a fizetős elkerülő szakaszokkal.
Csak mobil egységgel ellenőrzik ezeket a szakaszokat, fix ellenőrzőkapukkal nem.
Azt hitte, nem lehet több abszurd fordulat az útdíjrendszerben? Hát lett.
Módosították az útdíjszabályozást, felszabadult Ferihegy a matrica alól. Az M0-sért és a bevezetőkért még fizetni kell.
Számos ponton változtatott a kormány az útdíjrendeletén, sok mindent kiküszöbölnek a rendszer legnagyobb szívatásaiból. Jó hírek a reptérre igyekvőknek, a Siófokra autózóknak, a Dunán átkelőknek és a nagycsaládosoknak.
Most jöhet a tévesen fizetett autópályadíjak szezonja. Nem árt tudni, hogy simán visszakérhetjük a pénzt. Íme a módszerek.
Hende Csaba megígérte, hogy mindent megtesz az útdíj ellen. Közben azonban már megvették a fizetésre figyelmeztető táblákat.
Január 30-án országszerte lassítják a forgalmat az útdíj miatt. Szeretnék, ha kiderülne, viccelt a kormány.
Sosem találná ki, miért lobbizott Szita Károly az államtitkárnál.
Azt szeretnék, hogy ismét ingyenes legyen a röszkei határátkelő.
Vettem egy megyei matricát, hisz próbaüzem van, mert hozott egy próbatörvényt a próbaparlament. Azonos című írásunk kommentposztja.
Vettem egy megyei matricát, hisz próbaüzem van, mert hozott egy próbatörvényt a próbaparlament.
Nem lesz fizetős a ferihegyi reptérre vezető út, olcsóbb lehet a balatoni kiruccanás, és a megyei matricák a megyén kívül is érvényesek lehetnek. De sok polgármester csalódott lesz, eddig nem is tárgyaltak velük. A kormány mai ülésén téma az útdíj.
Mordor ellen harcoló hobbitnak is mondták már Wittinghoff Tamást, Budaörs egykor SZDSZ-es polgármesterét, aki szembeszállt a kormánnyal az útdíj bevezetése miatt, de ő inkább Rambónak tartja magát. Kiderül: ő lehet-e a baloldal reménysége?
A megyei matrica évi 5000 forintja is közfelháborodást okozott, a dugódíj akár ennek harmincszorosa is lehet. Ha mindkettőt bevezetik, a Hungária gyűrű lesz az új M0-s, iszonyatos forgalommal. Tarlós átgondolja.
A Blikk értesülése szerint azt is meg fogják szüntetni, hogy a Duna-hídra két matrica kelljen.
A szocialisták félpályás útlezárással tiltakoznak ellene.
Szeretné, ha Újpest környékén ingyenes maradna az autópálya. Nem tudni, miért a Facebookon egyeztetnek utólag a kormánypárt döntéshozói.
A szemétégetőbe tartó kukásautók nem vesznek matricákat, helyette a kerületi utakat használják.
Történelmi lecke autópálya-építőknek: a magyar inkább kerül, de nem fizet. Életünk örök megkeserítője: így próbálkoztak az útdíjjal a Bach-korszaktól Kádárig.
Szombathely, Győr és Székesfehérvár polgármesterei is ingyenes elkerülőket akarnak.
Elnézést kérnek, de Milošević jut eszükbe. Szívás, hogy rögtön a határtól kell fizetni.
Wittinghoff Tamás várja a csekket az M1-M7 közös szakaszának világításáért, de fizetni nem hajlandó.
Lehetnek ingyenessé váló szakaszok, de február előtt nem lesz döntés. A tervezett blokáddal nem foglalkoznak.
Nem fizetik tovább az M1/M7 bevezetőjének világítását, tiltakozva az egyoldalúan bevezetett útdíj ellen.
Spontán tiltakozók segítségével az egész országban blokkolnák a forgalmat, egyetlen autópályát sem lehetne használni, amíg él az útdíjrendelet. Ez az új taxisblokád? Lehet egyáltalán ilyet csinálni?
Becslés szerint 5-10 millió forint az éves pluszköltség a fizetős szakaszokon járó buszok miatt.
Tavaly az év első hónapjában 165 ezer éves országos matricát értékesítettek.
A fideszes politikus szerint is elhamarkodott, rosszul előkészített a rendelet. Puhulhat a rendszer.
Habár a kormányzati kommunikáció a megyei matricás rendszer előnyeit hangsúlyozza, bekerült az intézkedések közé néhány olyan elem, amelyet az egyszeri autós simán tekinthet szívatásnak. Nem is egy ilyen kellemetlenséget találtunk.
Négy matricával lehet a fővárosból a Balatonhoz eljutni az M7-esen. Elmagyarázzuk, miért.
Nyoma sem volt a belengetett káosznak az elővárost átszelő 1-es úton, pedig már fizetős a sztráda.
Néhány helyen még felülvizsgálhatják az útdíjat, megúszhatja a reptéri gyorsforgalmi is.
Hétfő van, az év első munkanapja, mégsem sorakoznak tömött sorokban az autók. Csak nem az új útdíj miatt?
Két napot sem hagyott a kormány arra, hogy a magyar autósok megbarátkozzanak olyan új fogalmakkal, mint a megyei matrica, fizetős M0-s, fizetős határátkelő vagy fizetős reptéri út. Ezekre figyeljenek nagyon, ha autóba szállnak az év első munkanapján.
A szervezők nagyobb akcióra készülnek, mint a taxisblokád.
Nagyon, nagyon, nagyon túlterhelt a rendszer. Türelem - kéri az útdíjfizetési szolgáltató.
Bár ezt semmilyen tábla nem jelzi ott. Matricát sem lehet kapni a röszkei benzinkútnál.
Szombathely országgyűlési képviselője szerint semmilyen észérv nincs amellett, hogy a 86-os fizetős legyen, ráadásul az út még el sem készült.
Kérdezz-feleleknek álcázva jött a magyarázkodás. Itt van minden, amit tudni akart a január 1-től érvényes új útdíjakról. Megtudhatja például, miért fog autópályamatricát venni ahelyett, hogy kerülne.
A reptérre 500 méterért, a Balatonhoz néhány kilométerért kell fizetni. A netes vásárlás nehézkes.
A Vas Népében ellenzéki riogatásnak nevezte azt, ami a kormany.hu-n is megjelent. Ki nem mond igazat?
Fizetős lesz az M2, és az M0 jelentős része. A Megyeri hídért nem kell fizetni, de lényegében alig marad ingyenes autópálya.
A párt az Alkotmánybírósághoz fordulna.
Lényegében mindenhol, csak az M31-es és az M0-s három apró szakasza esik ki az útdíj alól.
A tervezett ütemben halad a fejlesztés, csütörtöktől lehet majd matricát venni.
Az év legabszurdabb és legrövidebb parlamenti ülésén az útdíjat magasztalta az államtitkár.
Az egyiket az MSZP hívta össze az útdíjjal kapcsolatban, de Fidesz nem megy el.