Erre a sorrendre számítson az első F1-futamon
Megjósoljuk, ki lesz a második és az utolsó a Forma-1-ben. 12 nap tesztelés után okosabbak lettünk, de a versenyen jöhetnek a meglepetések.
Megjósoljuk, ki lesz a második és az utolsó a Forma-1-ben. 12 nap tesztelés után okosabbak lettünk, de a versenyen jöhetnek a meglepetések.
A Mercedesnek nem jött be a kísérletezés, de Hamilton így is a leggyorsabb volt szombaton.
Rejtély a Lotus, még nagyobb a most érkező Force India. Erősorrendet tippelünk, vagyis azt kutatjuk, ki követi a Mercedest. Indul az utolsó F1-teszt.
Hihetetlen történetek az új Ferrari-főnöktől a beszélő és extrán lelkes finnről.
Három éve vitatkozunk, a jövő Ferrarija újra felvetette a kérdést.
Nem sikerült megegyezni az új szabályokról.
Ilyet még senki sem látott. A héten szavaznak a drasztikus szabálymódosításokról.
Mennyivel tud többet a spanyol Buttonnál?
Mi hiányzik Hamiltonék kocsijából?
Sergio Marchionne értékelte a Ferrari eddigi munkáját.
Az ellenfelek is felkapták a fejüket Räikkönenék formájára.
Az év első F1-tesztje kevés választ adott, de annál több kérdést és bizonytalanságot okozott. Tényleg ilyen jó a Ferrari? A Sauber veri a Mercedest? Mi lesz a Red Bull- lal, pláne a Hondával? Összefoglaljuk, kiokoskodjuk.
A finn lelkes, szerinte össze sem lehet hasonlítani a tavalyi és az idei Ferrarit.
Jobban fekszik Raikkönennek. A főnök, a tervező is realista. Teljesen átépítették a tavalyi romhalmazt.
Hét éve nem volt ilyen klassz Ferrari.
Félelmetes, hogy az idei autó mennyivel jobban fog kinézni a tavalyinál. Az idei szabályok miatt gyors is lehet.
Az új csapatfőnök elkezdett keményen lobbizni az F1-revolúcióért.
Schumacher-csúcs dőlhet.
A finn szerződése év végén kifut, két pilótát is igazoltak mögé.
A 97 éves Robert Manzon kétszer is dobogós volt karrierje során.
Az új elnök szerint tavaly visszafejlődtek, de a télen kiharcolták a lehetőséget a felzárkózásra.
Itt vannak a fontos dátumok.
A régi és az új elnök elkezdett oda-vissza beszólogatni.
Állítólag az idei Mercedesre fog hasonlítani.
A Mercedes és Hamilton fontos szakembert veszít.
Több dologgal is elégedetlen volt a Ferrarinál.
Mexikói tehetség jön Vettel és Raikkönen mögé.
Élete legrosszabb éve volt, de mindegy is.
Az olaszok találtak egy rést a motorszabályzatban.
Az új elnök kirúg, áthelyez, újat hoz. És nem olaszt.
Vettelt elbúcsúztatta a Red Bull Racing.
Túl van első napjain az olaszoknál.
Az új Ferrari-pilóta először vezethette az F1-autót.
Képpel üzentek Mattiacci kirúgott Ferrari-főnöknek.
Helmut Marko rosszallja a ferraris megjelenést.
Csatlakozott új csapatához az abu-dzabi tesztre.
Az RBR letiltotta Ferrari-tesztjét. Keddtől gyakorlás.
Menedzsere beszélt a lábadozó bajnok állapotáról.
Marco Mattiaccit fél év után menesztik. Az új elnök hozza az emberét.
A spanyol király elárulta a tévében, hogy odaigazol.
Neki is feltűnt a pénteki beszólás, visszaszólt.
A Ferrari-főnök a távozó Alonsónak üzenhetett.
Button helyzetbe hozta, ő inkább leleplezte magát.
De arra is megvan a két jelölt. A jövő évi pilótalista.
A német három évre érkezik, Räikkönen mellé.
A Merci idén kötheti az ebet a karóhoz, de a Ferrari és a Renault egy év múlva kamatostul vághat vissza.
Bő egy hét múlva jelentik be.
Egy tévécsatorna rögtönzött nyelvleckéjén kotyogta el először, közeledhet a hivatalos bejelentés is.
A spanyol nem bízik az angolokban 2007 miatt, egyet mégis szeretne új csapatánál tartani.
Hát még ha nem ejtik le az emelőről.
A McLaren már ultimátumot adott a spanyolnak.
A finn frusztrált, a Ferrari mintha kezdene az lenni.
Ecclestone elmondta, hogyan működne, egyszerűnek tűnik, de nagyon bonyolult.