A falujuk polgármestere gyűjtést indított.
A balesetben súlyos égési sérüléseket szenvedett kislány továbbra is életveszélyben van.
A vizsgálat még hátravan, de a szakértő szerint az sem lesz egyszerű.
Íme a 85 millió forintot érő szerencsétlenség története.
Az orosz Nyomozó Bizottság DNS-vizsgálatot végzett.
2023.08.25. 11:13 Módosítva: 2023-08-26 09:29:28
Biológiai feketedobozként használhatóak a maradványok útjának visszafejtésére.
A Flightradar szerint kaotikusan váltakozott a magángép repülési magassága a zuhanás előtt.
A géppel 18 perccel a felszállást követően vesztették el a kapcsolatot.
A gép egy lakóházba csapódott be.
Az utolsó üzenetre már nem érkezett válasz.
A gép kapitánya elmondta, hogy az egyik áldozat a legjobb barátja volt.
Nyolc-tíz méter mélyre süllyedt a roncs.
A rossz időjárási viszonyok is közrejátszhattak a tragédiában.
Felszállás közben zuhant le a gép.
A tragédia körülményeit vizsgálják.
A feleségével utazott a gépen.
A kétmotoros kisgép Arkansasban zuhant le.
Egy megtörtént tragédiát dolgoz fel.
Egy fontos dolog azonban nem derült ki.
Újabb részletek derültek ki.
A repülőtéren is gondok voltak.
Közelebb került a hatóság ahhoz, hogy megtudja, mi okozta a szerencsétlenséget.
Ez volt az utóbbi 30 év legnagyobb szerencsétlensége.
2022. december 14., 21:18
A torony többször is megpróbált kapcsolatba lépni a pilótával, mindhiába.
2022. november 14., 10:45
A fedélzeten 62 személy tartózkodott.
2022. szeptember 6., 21:12
Az 1979-ben épült gépen nem volt fekete doboz, amely segíthetne a baleset okának kiderítésében.
2022. szeptember 4., 21:43
A litván légierő helikoptert indított a szerencsétlenség helyszínére.
Mintegy 30 utas volt a fedélzetén.
Már az is kiderült, mi vezetett a balesethez.
A pilóta problémákkal küzdhetett a baleset előtt.
Szakértők szerint az egyiptomi pilóták rendszeresen rágyújtanak repülés közben.
A pilóták élve megúszták a balesetet.
Nem lett meg a második feketedoboz sem.
Az ügyészek azzal vádolták, hogy a pilótáknak csak rövid, számítógépes képzést írt elő.
Több mint 130 utas tartózkodott a gépen.
Miután lezuhant egy belföldi utasszállító, amelyen 133 ember tartózkodott.
Felvétel készült arról, ahogy függőlegesen zuhan a gép.
Havazás és ónos eső volt a Fekete-tenger térségében.
Az incidens után riadóztatták az orosz légierőt, amely a kémrepülő nyomába eredt.
Bűnösnek vallotta magát, a bíróság novemberben hirdet ítéletet.
2021.09.16. 09:50 Módosítva: 2021-09-16 19:41:36
Egy apró műszaki hiba és a cudar látási viszonyok okozhatták a tragédiát.
2021. szeptember 7., 14:08
Egy egész jégkorongcsapat odaveszett a jaroszlavli tragédiában.
2021. augusztus 12., 06:57
Az utasok többségét nem találják.
A szombati már a harmadik eset volt.
Mindegyik utas életét vesztette.
A roncsdarabok hosszú percekig hullottak a környékre.
Koronavírusos lett négy játékos, ezért különgéppel akartak a meccs helyszínére utazni.
A hatóságok azt gyanítják, hogy a hajtóművek teljesítményét szabályozó automatika hibásodhatott meg.
A szakértők szerint a gép a zuhanás során egyben maradt, és csak a vízfelszínnel ütközve tört darabjaira.
A fatális tévedés következtében 176-an haltak meg.
Irán kormánya családonként 150 ezer dollár kártérítést ajánlott fel, amiért egy éve tévedésből lelőtt egy utasszállító repülőgépet.
2020. augusztus 9., 18:25
A pénteki tragédiában 18-an vesztették életüket.
A baleset a Fork Canyon környékén történt, oka még nem ismert, a terepen mentőcsapatok vizsgálódnak.
A zuhanást két ember élte túl.
Az utasszállító 99 emberrel a fedélzetén Karacsi sűrűn lakott negyedére zuhant.
A Krím félszigettől nem messze történt a baleset. Egyelőre nem közöltek részleteket.
A volt ausztrál miniszterelnök, Tony Abbott szerint a maláj kormány már a vizsgálatok viszonylag korai szakaszában előállt az eredmények alapján legvalószínűbb teóriával.
A Manchester United kapusa húzta ki Bobby Charltont és Jackie Blanchflowert is a roncsok közül. A 25-szörös északír válogatott játékos 87 éves volt.
2020.01.15. 14:31 Módosítva: 2020-01-29 18:50:15
Amikor a Boeing felvásárolta régi riválisát, a McDonnell-Douglast, annak vezetői átvették a hatalmat a cég felett. Innováció helyett csak toldoztak-foltoztak, a katasztrófa bele lett kódolva a rendszerbe.