Július 26-án érkezik a mozikba a Deadpool & Rozsomák Shawn Levy rendezésében. A harmadik Deadpool-filmben Ryan Reynolds játssza Deadpoolt, de Hugh Jackman is visszatér Rozsomák szerepében.
Shawn Levy korábban elmondta, hogy bár a Deadpool & Rozsomák tényleg a harmadik olyan film lesz, amelyben Deadpool megjelenik, de mégsem ez lesz a Deadpool 3.
Levy azt nyilatkozta, hogy a film „durva lesz és vicces”, hiszen végső soron azt akarták elérni, hogy „a közönség jól érezze magát a moziban”. A rendező, író és producer elmondta, hogy a film korai vetítései „rendkívül ígéretesek voltak”.
Nem mondanám, hogy voltak nagy meglepetések, de érzed, hol akar a tempó feszesebbé válni, érzed, hol engedheted meg magadnak, hogy lassíts, és legyen egy mélyebb, tartósabb karakteres pillanat
– tette hozzá.
A Deadpool & Rozsomák 2024. július 26-án érkezik a mozikba. Shawn Levy a film rendezője, Rhett Reese, Paul Wernick, Zeb Wells, Ryan Reynolds mellett a rendező is társszerzőként jegyzi az alkotást.
Ha van napjaink szórakoztatóiparában ember, akinek a fantáziájával nehéz versenyezni, az Alex Garland. Az 54 éves író-rendező bár megválogatja a projektjeit, akármikor a készítői székbe ül, abból olyan film vagy sorozat kerekedik ki, amire érdemes odafigyelni. Ilyen volt az űrhorrorba hajló Sunshine és az Annihilation, vagy éppen a 2012-es Dredd, amelyért még azok is rajongtak, akiknek már akkoriban herótjuk volt a szuperhősöktől, és a két évvel később bemutatott Ex Machina sem volt kutya, ez utóbbi egy mély filozófiával és morális kérdésekkel megtömött hard sci-fi volt, a mindig remekelő Alicia Vikanderrel a főszerepben. Garland suttyomban hozott nekünk a Devs című sorozat személyében is egy olyan remekművet, ami hiába tornáztatja az agytekervényeket, senki sem beszél róla, és bár a direktor a Men című felkavaró horrorfilmjével picit mellényúlt, még így is nagyon reménykedni lehetett benne, hogy az A24 berkeiből érkező Polgárháború odaver majd.
És jó hírünk van, az április 18-án bemutatott Polgárháború odaver. Sőt, feltörli az emberrel a padlót, és olyan maradandó élményt ad, amire manapság már nem számítunk a háborús filmektől, mert úgy elsatnyult és fájóan alulreprezentálttá vált a műfaj, modern körítésben meg főleg.
A Polgárháború valamikor a nem túl távoli jövőben játszódik, egy felszabdalt Egyesült Államokban, ahol a diktátorként viselkedő elnök (Nick Offerman) hiába próbálta vasmarokkal fenntartani a békét, nem sikerült neki. Az USA-ban kitört a káosz, a polgárháború, és a lázadó civilek és a különböző militarista csoportosulások mindent elkövetnek, hogy véget vessenek az elnök rémuralmának. Ebbe, a feszültségtől szétpattanó helyzetbe dob bele minket a film, a Polgárháború nagy ötlete azonban, hogy nem katonák,
hanem fotósok és újságírók szemszögéből követjük végig az erőszakos hadszíntéri eseményeket, szerte az USA-ban.
A film főszereplője, Lee Smith (Kirsten Dunst) sem puskát, hanem fényképezőt szorít végig a kezei között, ahogy azon igyekszik, hogy dokumentálja a polgárháborúban zajló vérontást, az emberi kegyetlenséget anélkül, hogy ítélkezne vagy beleavatkozna. A Polgárháborúnak mint filmnek is az a hitvallása, mint főhősének, nem mond ítéletet egyik fél felett sem, nem bontja ki a politikai szálakat, a konfliktus fő okait, az előzményeit sem bővebben. Csak dokumentál, és nagyon jól is teszi, eszméletlenül különlegessé téve a végeredményt. Kirsten Dunst karaktere egy némiképp megfáradt, cinikus nő, akit Alex Garland rögtön az elején csak képekkel, pár rövid flashback segítségével humanizál, bemutatva, milyen horrort kellett eddig átélnie. Innentől pedig a legvégéig folyamatosan a torkunkban dobog a szívünk, mert ennek a kegyetlen filmnek még csak a bevezető szakaszában történik meg a dolog.
Egy könyvből filmet készíteni sosem egyszerű. Képi világot társítani egy olyan történethez, ami addig csak az emberek képzeletében létezett, kifejezetten nehéz, és sokszor nem is sül el jól. Persze előfordul az is, hogy pont a film lesz az, ami miatt az emberek megismerik a könyvet. De mitől lesz egy adaptáció sikeres? Ha közel áll ahhoz, amit korábban elképzeltünk? Ha teljesen más, mint ahogy mi fejben megalkottuk? Van olyan könyv, amit nem lehet megfilmesíteni?
Általában egy könyv születik meg előbb, és csak utána forgatnak belőle filmet. A tetovált lány, a Büszkeség és balítélet, a Visszatérő; vagy hogy a magyarokat nézzük, Szabó Magdától Az Ajtó, Dragomán Györgytől A fehér király − a sor irgalmatlanul hosszú. És ezek mind híres regények voltak, mielőtt a vászonra kerültek volna.
Természetesen az is előfordult, hogy egy film készült el előbb, és csak utána lett belőle olvasmány. Ilyen a Csillagok háborúja, az E. T. és a Holt költők társasága is.
Gyakori, hogy az eredeti írott anyag népszerűségét túlnövi az adaptáció.
Gondoljunk csak Milos Forman Száll a kakukk fészkére című filmjére, amit Ken Kesey azonos című írásából készített; Stanley Kubrick Mechanikus narancs című művére, ami Anthony Burgess 1962-es Gépnarancs nevezetű irományából adaptálódott, vagy Jonathan Demme 1991-es A bárányok hallgatnak című kultikus filmjére, amihez Thomas Harris három évvel korábban megjelent kötete szolgált alapul. Volt olyan, hogy már a könyv is népszerű volt, a belőle készült film pedig csak tovább emelte a már korábbi sikert. Tökéletes példa erre A Gyűrűk Ura-sorozat és a Harry Potter-filmek.
Vannak olyan könyvek, amiket viszont nem filmesítettek még meg. A főleg hölgyeknek szóló írások közül jó példa Becca Fitzpatrick Csitt, Csitt című regénye,amit 2012-ben már megpróbáltak életre kelteni,
a forgatás dátuma is megvolt, a két főszereplőt is kiválasztották, de végül nem lett belőle semmi.
2021-ben a Paramount+ streamingszolgáltató bejelentette, hogy 2022-ben tervezik a leforgatását, de ez azóta sem történt meg. C. J. Roberts Fogoly a sötétben című könyvének adaptációját 2019-ben szerették volna bemutatni, ám nem volt elég pénz a projekt megvalósításához.
Lord és Miller 2019-ben a Pókember – Irány a Pókverzum című animációs film alkotóiként kaptak Oscar-díjat. A filmesduó egyébként Weir Artemis című, Holdon játszódó regényének filmváltozatán is dolgozik. A Project Hail Mary (A Hail Mary-küldetés) producerei között szerepel Lord és Miller mellett Amy Pascal, Ryan Gosling és Andy Weir is – írja a Deadline.
A Project Hail Mary film előreláthatóan 2026. március 20-án kerülhet a mozikba. A történetben Gosling tanárból lett űrhajóst alakít, aki kómából magához térve egy űrállomáson találja magát egyedül, és semmire sem emlékszik.
Aki nem veti el élből az erotikus filmeket, az jól tudja, hogy ez a műfaj az elmúlt években jócskán megfeneklett. Napjaink filmkészítői a hatásvadászat, az egyre vadabb szexjelenetek oltárán áldozták fel a papíron izgalmas karaktereiket, az intrikusnak szánt, de menetrendszerűen besülő sztorikat, és annak esélyét, hogy valóban túlfűtött alkotások kerüljenek a vászonra és a tévéképernyőre.
Annál a trash-tengernél, ami A szürke ötven árnyalatából kikerekedett, jóval többet ki lehetett volna hozni, ahogy a Dakota Johnson által játszott szende szűz és a toxikus maszkulinitásra esküdő Jamie Dornan-féle macsó egymást kerülgették. De a szomszédaikat kukkoló perverz Sydney Sweeney-s The Voyeurs se lett annyira okos, mint amiben reménykedni lehetett, a netflixes 365 napról nem beszélve, ami konkrétan romokba döntötte a zsánert, és elvitte a teljes agyhalál felé.
Pontosan ezért vártuk tűkön ülve a Challengerst, amelyet a magyar mozik április 25-én mutatnak be, de egy sajtóvetítés keretében már egy héttel korábban megnézhettük. Egyrészt a szereplőgárdában ott van a kétszeres Emmy-díjas Zendaya, aki az Eufóriával bizonyította, hogy ha éjsötét drámáról van szó, neki aztán nincs szüksége továbbképzésre. A rendezői székbe pedig az a Luca Guadagnino ült, aki a Szólíts a neveden című 2017-es drámával szó szerint mindenkit levett a lábáról, annyira emberközeli, érzékeny szerelmes filmet tárt elénk, hogy azóta is jó szívvel emlegetjük.
A Challengers egy szebb napokat is látott egykori teniszcsillag, Tashi (Zendaya) körül forog, akinek a karrierjét egy csúnya sérülés tette tönkre, de edzőként így is megtalálta a helyét a világban. Ám kliense mindössze egyetlen van a nőnek: férje, Art (Mike Faist), akinek mostanában látványosan nem megy a munka, sorban bukja el a meccseket, még a zöldfülűek is elkenik a száját. Tashi és Art házassága sincs a topon, olyannyira nincs, hogy felváltva terrorizálják egymást. Hogy a feleség kirángassa a gödörből a férfit, benevezi egy kevésbé fontos tornára, hogy visszaadja annak önbizalmát, de a sztárteniszező épp a döntőben szembesül vele, hogy ellenfele egykori legjobb barátja, Patrick (Josh O’Connor), aki konkrétan a túlélésért küzd, és hogy ne találja magát az utcán hajléktalanként.
Közösen ünnepelték meg a Ponyvaregény sztárjai a legendás Quentin Tarantino-film bemutatásának harmincadik évfordulóját a TCM Klasszikus Filmfesztiválon.
Az április 21-ig tartó fesztivál idei témája a Most Wanted: Bűn és igazságszolgáltatás a filmben. A Ponyvaregény mellett idén a Kínai negyed, a Piszkos Harry, a Kánikulai délután, a Hidegvérrel, az Észak-északnyugat és a Vízparton című filmek is szerepelnek a rendezvényen.
A fesztivál hagyományaihoz híven minden vetítéshez külön bevezető tartozik, amely a filmek kontextusát mutatja be. Csütörtökön a TCL Chinese Theaterben a Ponyvaregény című film vetítésekor John Travolta, Uma Thurman, Samuel. L. Jackson és Harvey Keitel beszélgetett. A filmsztárok közül jelen volt még Rosanna Arquette, Phil LaMarr, Burr Steers, Eric Stoltz, Julia Sweeney és Frank Whaley.
Az 1994-ben bemutatott Ponyvaregény megrendezéséért Tarantino és Roger Avary a forgatókönyv megírásáért Oscar-díjat nyertek – írta meg a Yahoo News.
A szatirikus bűnügyi film – amelyben egy pályája végén lévő bokszoló, egy bérgyilkos és állandóan filozofáló társa történeteit követhetjük nyomon – még a bemutatójának évében a cannes-i filmfesztivál fődíját, az Arany Pálmát is bezsebelte, és már az amerikai premier után minden várakozást felülmúlva több mint 100 millió amerikai dollár bevételhez juttatta a Miramax és a Disney szórakoztatóipari társaságokat.
Herendi Gábor hét filmje az elmúlt két évtizedben közel 2,5 millió nézőt vonzott a mozikba, amivel messze a legsikeresebb magyar rendező – olvasható a produkció közleményében. A rendszerváltás utáni filmkészítés tíz legnézettebb mozijából négyet Herendi rendezett, és egyedülálló módon valamennyi filmjét legalább 100 ezer néző látta a mozikban.
Herendi Gábor legújabb romantikus vígjátéka a Futni mentem. Főszereplője egy anya (Udvaros Dorottya), aki férje halála után elhatározza, hogy teljesíti annak utolsó kívánságát, és lányaival (Lovas Rozi, Tenki Réka, Trill Beatrix) váltóban lefutja a maratont.
Apró probléma, hogy egyikük sincs fizikálisan és mentálisan felkészülve a futásra.
Az anya és lányai mellett ráadásul a rokonokat és barátokat is váratlanul éri a nők lehetetlennek tűnő vállalkozása.
A Futni mentem függetlenfilmként készül a Vertigo Média gyártásában, producerei Kárpáti György és Berta Balázs. A vígjáték forgatókönyvét Divinyi Réka és Miklya Anna írta, operatőre Szatmári Péter, zeneszerzője Hrutka Róbert, koproducere Pusztai Ferenc, a film médiapartnere az RTL. Herendi Gábor filmje 2024. november 28-tól látható országszerte a mozikban a Vertigo Média forgalmazásában.
Az Andrzej Sapkowski könyvsorozata alapján készült Vaják eddigi utolsó, harmadik évada 2023-ban jelent meg. Már az az évad is komoly mérföldkőnek volt tekinthető, ugyanis
a címszereplő, Henry Cavill korábban közölte, hogy a negyedik évadban már nem fog szerepelni.
Ha Martin Scorsese-ről van szó, a kor biztosan nem számít. Miután a tavalyi Megfojtott virágok című történelmi krimije 10 Oscar-jelölést is begyűjtött, a 81 éves rendező több projektjét is bejelentette. Források szerint két filmet tervez egymás után leforgatni: az elsőt Jézusról, a másodikat Frank Sinatraról, életrajzi stílusban.
Az Oscar-díjas rendező, aki az 1970-es évek hollywoodi új hullámának elindítója volt, a stúdiórendszert megkerülve, önállóan kívánja finanszírozni a Shusaku Endo 1973-as könyvén alapuló Life of Jesus című filmet. Ugyanígy járt el a 2016-os Némaság című drámával is (amely szintén Endo regényéből készült). Scorsese egyébként a Némaság sztárjával, Andrew Garfielddel szeretne újra összeállni a Jézus-projektben, bár nem világos, hogy a 40 éves színész a címszerepre vagy az egyik tanítvány szerepére pályázik-e. Garfieldnak mindkét helyen meg lenne a szerepe (a tudósok szerint Jézus valamikor 33 és 38 éves kora között halt meg), de Miles Teller neve is szóba került.
A forgatás várhatóan még idén elkezdődik, és Izraelben, Olaszországban és Egyiptomban vesznek majd fel jeleneteket – bár arról nem nyilatkoztak, hogy az izraeli forgatást miként akarják kivitelezni a jelenlegi helyzet nehézségei miatt – írta meg a Variety.
A Ridley Scott által rendezett Napóleont a megjelenését követően több kritikával is illették, akár a forgatókönyv, a színészi teljesítmények, illetve a képi megvalósítás szempontjából. A napokban ugyanakkor nem várt helyről érkezett újabb gyűlöletcunami az alkotás készítőinek nyakába, mivel Brian Cox, az Utódlás című sorozat színésze a londoni HistFesten fejtette ki bővebben véleményét a produkcióról – és nem finomkodott. Ahogy arra Cox az eseményen kitért, igazán szörnyű lett a Napóleon, amiért főleg annak főszereplőjét, Joaquin Phoenixet okolta.
Joaquin Phoenix igazán szörnyen teljesített. Megdöbbentően. Nem tudom, mit gondolt. Szerintem ez teljes mértékben az ő hibája, és nem hiszem, hogy Ridley Scott segített neki. Sokkal jobban játszottam volna, mint Joaquin Phoenix, ezt kijelenthetem. Mondhatják, hogy jó dráma, de nem, ez hazugság
– magyarázta.
Quentin Tarantinónak karrierje alatt sikerült felküzdenie magát a legelismertebb rendezők közé, olyan alkotások köthetőek a nevéhez, mint a Ponyvaregény, a Kill Bill, a Django elszabadul, az Aljas nyolcas vagy a Volt egyszer egy Hollywood. Munkássága eddig többek között két Oscar-díjat és három Golden Globe-elismerést jelentett a számára, ám 61 éves kora ellenére még nem állt le a rendezéssel.
Azt már egy ideje tudni lehet, hogy Quentin Tarantino utolsó, egyben 10. filmjére készül, amelyben a pletykák szerint korábbi műveinek néhány szereplője is feltűnt volna, köztük Brad Pitt, akivel a Becstelen brigantyk és a Volt egyszer egy Hollywood kapcsán már dolgoztak együtt, ám a legújabb hírek alapján a tervezett alkotás ment a levesbe.
Mintha egy Stephen King-regény felütése lenne, olyan a Netflix új brit sorozata, a Szarvasbébi, melyet április 11-én tett közzé a streamingszolgáltató. Adott egy férfi, Donny (Richard Gadd), aki író-humoristaként vágyik a világot jelentő deszkákra, és a nézők elismerésére, ám az áttörése az istennek se akar eljönni. Poénjai offenzívek, az emberek nem nevetnek rajtuk, így hősünk kénytelen egy kocsmában pultosként melózni, már ha nem akar éhen halni. Igen ám, de egy baljóslatú napon betoppan egy idegen nő a bárba, aki Marthaként (Jessica Gunning) mutatkozik be, Donny pedig megszánja a szomorkodó vendéget, ingyenitalt kínálva neki. A Szarvasbébi főszereplője ekkor még nem sejti, hogy méhkasba nyúlt, Martha ugyanis legalább annyira elmebeteg, mint a Tortúra irodalommániás ápolónője, Annie Wilkes – az egyetlen különbség, hogy Richard Gadd új thrillersorozata a valóságon alapszik.
A pokoljárást, amit az általa megkreált Donny részéről 7 epizódon keresztül láthatunk, a készítő saját élményei inspirálták.
A Szarvasbébi sztorija viszonylag ártatlanul indít, de már a két központi szereplő, Donny és Martha ismerkedése alatt bőven akadnak olyan riasztó tényezők, amik a fickó fejében is beindítják azokat a bizonyos szirénákat és vészjelzőket, hogy ebből gond lehet. Kezdjük azzal, hogy Jessica Gunning karaktere éjt nappallá téve szobrozik a kocsmában, holott elmondása alapján befutott sztárügyvéd. Már itt elkezd bűzleni a dolog, és arról még nem is beszéltünk, hogy időnként dühkitörései vannak a túlsúllyal is küszködő nőnek, néha meg olyanokat magyaráz, hogy kár, hogy az embereken nincs cipzár, mert néhányat szívesen felhúzna, és ruhaként hordana.
Robert Downey Jr. hosszú éveken keresztül akkora elánnal játszotta Tony Starkot, hogy még a képregényekben is közelebb igazították hozzá a karakter fizimiskáját, és a korábbinál is sokkal excentrikusabbá tették a füzetekben a karaktert. És bár a sztárnak voltak mellékvágányai, mint például a Sherlock Holmes-filmek, végső soron „Oscar bácsi meggyütt neki”, a patinás elismerést az Oppenheimerben nyújtott alakításáért kapta meg. Ha már itt tartunk, a színész filmográfiájából nem érdemes kihagyni a Trópusi vihar című vígjátékot sem, amelyhez sok szempontból hasonul az, amit az extravagáns művész cikkünk tárgyában, az HBO Maxon április 15-én bemutatott HBO saját gyártásban, A szimpatizánsban csinál.
Robert Downey Jr. ugyanis nem egy, nem kettő, hanem négy karaktert is eljátszik ebben a vietnámi háború idején játszódó kémdrámában, amely egy Pulitzer-díjas regény, a 2015-ben megjelent, Viet Thanh Nguyen által jegyzett A szimpatizáns – néhol túlmagyarázott, de rendkívül élvezetes és intrikus adaptációja. Meg merném kockáztatni, hogy a tavasz egyik legjobb néznivalója a tévében.
1975-ben járunk, a történet szerint a vietnámi háború végjátékában, Saigon városában. A szimpatizáns főhőse egy Kapitány (Hoa Xuande) névre hallgató fickó, a déli hadsereg tagja, aki bár együttműködik az amerikaiakkal és a CIA-vel, titokban az északi kommunistáknak is kémkedik. Afféle kiismerhetetlen kettős ügynökről van szó, aki abból az apropóból adja elő személyes és nemzeti kálváriáját, hogy éppen egy átnevelőtáborban raboskodik, és arra kényszerítik, mesélje el, hogyan jutott a komcsik fogságába. Szövevényes sorozatról van szó, amelynek a megnézése előtt talán érdemes picit utána is olvasni az észak vs. dél, azaz a vietnámi háború lefolyásának menetébe, hogy ne érezzük magunkat teljesen elveszve. Onnantól kezdve ugyanakkor, hogy picit felhoztuk magunkat történelemből, indulhat a megtévesztésekkel teli dráma. A szimpatizánsban mindkettőből, mármint kettős játszmából és kőkemény fordulatokból is van elég.
A Tulsa királya sztárja és vezető producere, Sylvester Stallone megtörte hallgatását a közösségi médiában azóta, hogy állítólag ő és a sorozat egyik rendezője becsmérelt néhány háttérszínészt, akik a Paramount+ drámáján dolgoztak. Stallone azonban nem foglalkozott a vádakkal. Egy hétfői Instagram-posztban a Dwight „The General” Mandfredi szerepét játszó színész bejelentette, hogy a második évad munkálatai elkezdődtek.
Április 1-jén, még a „toxikus” forgatásról szóló állítások megjelenése előtt Stallone a Paramount+ Instagram-videójában bejelentette, hogy megkezdődött a Tulsa királya 2. évadának forgatása. Ebben a bejegyzésben Stallone azt mondta:
Fogalmatok sincs, mi fog következni. Bízzatok bennem!
Telt ház mellett mutatták be New Yorkban, a Lincoln Center kulturális központban a Most vagy soha! című magyar történelmi kalandfilmet hétfőn, egy nappal a Los Angeles-i, szintén telt házas, sikeres amerikai premiert követően.
Az Egyesült Államok keleti partján tartott bemutatón is részt vett Lóth Balázs rendező, valamint Mosolygó Sára színésznő, aki az 1848. március 15-i eseményeket feldolgozó mozifilmben Szendrey Júliát alakítja, és jelen volt Fülöp Péter producer is.
A premiert követően Mosolygó Sára azt emelte ki, hogy a filmet az Egyesült Államokban is nagyon nagy szeretettel fogadta a közönség, és nagy kíváncsiságot mutat az alkotás iránt. Megjegyezte, hogy nagyon sokan tőle személyesen arról érdeklődnek, hogy a kaszkadőrjelenetekben is maga alakította-e a szerepét, amire az a válasz, hogy a többségét igen.
Keanu Reeves egy újabb franchise-hoz csatlakozik. A John Wick sztárja a Sonic, a sündisznó harmadik részében fogja megszólaltatni a népszerű Shadow nevű karaktert – árulta el több forrás is a The Hollywood Reporternek.
A hír a Paramount CinemaCon-bemutatója után érkezett, amikor a stúdió bemutatta a Sonic 3 első felvételeit, amelyekből többek közt az is kiderült, hogy a Jim Carrey által alakított Dr. Eggman a Sonic 2 eseményei után maga alatt volt, de Shadow megalkotásának köszönhetően újra lendületbe jön. A karakter sok szempontból az anti-Sonic.
A 2020-as Sonic, a sündisznó világszerte 319 millió dolláros bevétellel áttörő sikert aratott, a 2022-es folytatás pedig globálisan 404 millió dolláros bevételt hozott.
Keanu Reeves legutóbb a John Wick negyedik részében játszott, előtte pedig a 2021-es Mátrixban játszotta újra Neo ikonikus szerepét. A közeljövőben szerepet kap Aziz Ansari Good Fortune című filmjében, amelyben egy őrangyalt alakít majd.
Mivel illik egy posztapokaliptikus sorozatnak indítania? Hát optimális esetben a világvégével, és a Fallout készítői nem is húzogatják sokáig az orrunk előtt azt a bizonyos madzagot, olyan sokkoló bevezetőt raknak le elénk az asztalra, ami után nehéz szavakat találni. Az 1950-es évek Amerikájában járunk, egy alternatív világban, ahol a nukleáris technológia feltalálása egy nagyon stílusos retrofuturisztikus társadalom kialakulásához vezetett. Épp ez az, mármint az atomtechnológia, ami az emberiség vesztét okozza, az egykor híres színész Cooper Howard (Walton Goggins) épp egy gyerekzsúron szórakoztatja cowboynak öltözve a fiatalokat, amikor is a háttérben fekvő metropolisra bombát dobnak. Aztán még egyet és még egyet, míg el nem pusztul minden.
Nagyjából 200 évvel később veszi fel a fonalat az Amazon Prime új, április 11-én bemutatott sci-fije, egy olyan átalakult és borzalmasan veszélyes világrendben, amelyet a Bethesda videójáték-sorozatának rajongói úgy ismerhetnek, mint a saját tenyerüket. A gazdagok a föld alá menekültek egy atombiztos bunkerhálózatba, míg a szegények fennragadtak a radioaktivitásnak és mindenféle mutáns szörnyeteg által okozott veszélynek kitéve. Mi a Vault 33 hétköznapjaiba leshetünk bele, egy Lucy MacLean (Ella Purnell) nevű nő szemein keresztül, aki szívesen tölt időt az apjával, együtt tévézgetnek és társasoznak. Egy bánata azonban van a lánykának, nincs kihez férjhez mennie. Itt jön a nagy csavar, amikor a lánykérés közepette martalócok szivárognak be az addig békés bunkerba, a többséget megölve, hősnőnk apját, a Vault 33 vezetőjét, Hanket (Kyle MacLachlan) meg elrabolva.
Ez az a pont, amikor az amúgy optimista, naiv és kedves Lucynak fel kell merészkednie a felszínre, már ha az öregét valaha viszont szeretné látni. Igen ám, de a felszín valami iszonyatosan elvadult lett, mutáns óriáscsótányok és egyéb szörnyetegek járják, na és az itt éldegélő emberek is nagyjából annyira vendégszeretőek, mint egy átlagpolgár a Mad Maxből. Ahogy a Fallout-játékokban, úgy a tévésorozatban is azok a részek az idézőjelesen leggyengébbek, amik még a Vault 33-ban játszódnak, bár hangulati alapozásnak így is tökéletesek, és a játékok kedvelői szájtátva nézhetik, hogy a sci-fi franchise esztétikumát és motívumait milyen jól sikerült megidézniük a korábban a Westworldöt jegyző Jonathan Nolan–Lisa Joy párosnak.
Shawn Levy, a Deadpool & Rozsomák rendezője tisztázta, hogy bár a filmben Ryan Reynolds játssza Deadpoolt, a Marvel-film nem a Deadpool 3. címet viseli majd. A rendező egy friss interjúban magyarázta el, hogy a film, amelyben Hugh Jackman is visszatér Rozsomák szerepébe, miért nem Deadpool 3, annak ellenére, hogy a harmadik Deadpool-film lesz – írta meg a Deadline.
Ami a Deadpool & Rozsomák történetének megalkotását illeti, minden nap kiváltságosnak éreztem magam, mert két hatalmas filmsztárról beszélünk a legikonikusabb szerepeikben
– mondta Levy a CinemaConon. „Ez egyúttal lehetőséget is adott nekem. Ez a harmadik Deadpool-film, de ez nem a Deadpool 3. Ez egy másik dolog, ami nagyon is Deadpool & Rozsomák. Nem próbál semmit sem másolni az első két filmből. Azok fantasztikusak voltak, de ez egy kétkarakteres kaland” – tette hozzá.
Idén júniusban lesz 40 éve, hogy mozikba került az Ivan Reitman által rendezett Szellemirtók, egy kultikus sci-fi-komédia, melyet senkinek sem kell bemutatni, aki csak egy kicsit is rajong a popkultúráért. Egyesek szerint ezt és az 1989-ben vászonra tűzött második részt érdemes kánonnak kezelni, minden, ami egész estés folytatásként azóta jött, a kukába való. Azt már sosem tudjuk meg persze, hogy az el nem készült Szellemirtók 3. vajon milyen lett volna, merthogy a Sony inkább egy női főszereplős rebootra szavazott 2016-ban, egy vállalhatatlan újrakezdésre, amit azóta sem emleget szívesen senki.
Talán a három éve debütált Szellemirtók – Az örökség volt képes legügyesebben megidézni a franchise szellemiségét, pedig ez a felvonás volt az eddigiek közül a legtávolabbi elrugaszkodás a filmszéria szabályaitól: a Spenglerek új generációját hozta el nekünk az eredeti rendező fia, Jason Reitman, aki a Gil Kenannal közösen írt történetben kisvárosi környezetbe ültette át a főhősöket. Mégis valahogy a nosztalgiajárat működött, ahogy megláttuk a protonágyúkat, a régi verdát, megdobbant a szívünk, és annak ellenére, hogy a nagy finálé rettenetesen béna lett, ennek a folytatás-újragondolásnak volt azért lelke.
Az előző Szellemirtók-filmet látva már majdnem elhitte az ember, hogy lesz még ebből valami, a magyar mozikba azonban nemrég, április 11-én befutott a Szellemirtók – A borzongás birodalma, hogy szétzúzza az összes reményünket, ami a jövőt illeti.
Ha azt nézzük, a Szellemirtók – A borzongás birodalmában papíron minden megvan ahhoz, hogy jó Szellemirtók-film legyen. Megint New Yorkban játszódik a sztori, ahol nem is húzzák az időt, rögtön akciót kapunk akció hátán. A 2021-es előző filmben megismert új generáció száguldozik az ECTO-1-nal, köztük a korához képest már-már zseninek tekinthető Phoebe Spengler (Mckenna Grace), az ő laza és nemtörődöm bátyja, Trevor Spengler (Finn Wolfhard), a keménykezű, de azért kedves anyjuk, Callie Spengler (Carrie Coon) és tanárukból lett nevelőapjuk, Gary Grooberson (Paul Rudd). Ők azok, akik a régi Szellemirtókkal kiegészülve egy misztikus gömb rejtélyét igyekszenek megoldani ebben a két órában. Közben pedig mindenféle különcökkel egészülnek ki, kisebb szellemeket irtanak, többé, de inkább kevésbé lelkesen bohóckodnak, majd a végső nagy genyát is két vállra fektetik, megmentve az amerikai metropoliszt a tragédiától.
„Kedves olvasó, ennek a szerzőnek meg kell kérdeznie: mi az elsődleges erő, amely az utunkon vezet minket? Az elménk vagy a szívünk? Talán együtt kellene felfedeznünk a választ” – áll a frappáns felvezető szöveg A Bridgerton család harmadik évadának első előzetese alatt.
Az új szezon összesen nyolc epizódot tartalmaz majd, amelyek két részre oszlanak. Az első négy epizód premierje május 16-án, a következő négy pedig június 13-án debütál a Netflixen.
A Bridgerton család Julia Quinn romantikus bestseller könyvsorozatán alapul. Az első évadban Daphne és férje, Simon, Hastings hercege szerelmi történetét mutatták be. A második évad az ellenségekből szerelmesekké váló Anthony és Kate Sharma románcát göngyölítette fel. A sorozat új epizódjai Colinra és Penelopéra helyezik a hangsúlyt.
Penelope végre készen áll arra, hogy feladja Colin iránti régi érzelmeit. Ez azonban nem jelenti azt, hogy vége a szerelemnek. Ehelyett Penelope úgy döntött, itt az ideje, hogy férjet keressen, lehetőleg olyat, aki megadja neki a szabadságot, hogy Lady Whistledownként folytassa kettős életét, távol az anyja és a testvérei kíváncsi tekintetétől
– szól az évad hivatalos szinopszisa. Emellett van egy spin-off, azaz előzménysorozat is, amely a Sarolta királyné – Egy Bridgerton-történet címet viseli, és az ifjú Sarolta és György angol király házasságának epikus szerelmi történetébe enged bepillantást.
Az előzetest alább tekinthetik meg.
Vannak olyan inváziós sorozatok, amelyek hosszú-hosszú epizódokat, esetleg egy teljes évadot, akár kettőt is eltöltenek a feszültség építgetésével, a paranoid hangulat megalapozásával, mielőtt megmutatnánk nekünk az éppen soros űrlényeket, akik a Föld népére törnek. A Netflix új sci-fi horrorja, az április 5-én debütált Paraziták: A szürkeség készítői azonban nem éppen a kimért történetmesélésre esküsznek. Ők ehelyett a hirtelen sokkolásra szavaznak, arra, hogy minél gyorsabban mutatnak nekünk brutális és vérengző szörnyetegeket, annál nagyobb eséllyel ragadunk ott a képernyő előtt, és daráljuk végig ezt az alig hatrészes mangaadaptációt.
A Paraziták: A szürkeség sztorija ennek megfelelően a lovak közé csap, a baljós intró után rögtön azt látjuk, ahogy hernyószerű lények hullanak alá az égből, amelyek rögtön arra mennek rá, hogy gazdatestet találjanak maguknak. Kicsit hasonló a felállás, mint a Csillagkapuban a goa’uldoknál, vagyis az emberi agyra rácsatlakozó intelligens szörnyetegekről van szó. Nagy különbség azonban, hogy a Parazitákban ezek a bestiák képesek az emberi fejet csápszerűen szétnyitni, és úgy vérengzeni.
Igen, a dél-koreai televíziózás új gyöngyszeme ez, amit ráadásul az a Yeon Sang-ho írt és rendezett, aki a 2016-os, rendkívül emlékezetesre sikerült Vonat Busanba című zombihorrort is kiadta a kezei közül. Ami a látványt, az erőszakosságot és úgy összességében a vizualitást illeti, meglepő módon a Netflix újdonsága nem sokban marad el az alkotó kultikus művétől. Épp ellenkezőleg, a tomboló paraziták olyan felkavaróan néznek ki, hogy ha valaki este nézi ezt a szériát, garantáltan csak felkapcsolt villanynál mer majd aludni utána.
Robert Pattinson új sci-fiben lesz látható. A 37 éves egygyermekes apuka Pong Dzsunho dél-koreai rendező Mickey 17 című filmjének főszereplőjét alakítja. Az izgalmasnak ígérkező mozi az identitás és az űr kolonizációját járja körül. Ahogy a rendező elmondta a CinemaConon (a mozitulajdonosok globális összejövetelén, ami jelenleg is zajlik), a film egy egyszerű ember története, aki végül megmenti a világot – olvashatjuk a The Hollywood Reporteren.
A Mickey 17 Edward Ashton Mickey7 című regényén alapszik, főszereplője egy űrtelepes, aki a kolónia legveszélyesebb, halálosan kockázatos munkáját végzi. A gyakran előforduló elhalálozást azonban helyreállítják úgy, hogy nyomtatás segítségével újra életre keltik az embereket. A Mickey Barnes nevű férfi hetedik változata a regény főszereplője, de a filmben már a tizedik halála után találkozunk vele.
A filmet nagy várakozás előzte meg, hiszen a rendező nevéhez fűződik a 2019-ben óriási sikert aratott Élősködők, az a dél-koreai thriller-vígjáték, amely a cannes-i fesztiválon elnyerte az Arany Pálma-díjat és négy Oscar-díjat is besöpört.
Az utómunkálatok elhúzódása miatt a film 2024. márciusi bemutatóját 2025. január 31-re tolták. Pattinson mellett feltűnik még Mark Ruffalo, Steven Yeun, Naomie Ackie és Toni Collette is.
A Batman-sztár Pattinson egyébként a film történetét az egyik legviccesebb, legbizarrabb sci-fi forgatókönyvnek nevezte, amelyet életében olvasott. Pattinson két karaktert alakít: Mickey 17-et és Mickey 18-at, akik bár genetikailag azonosak, Pattinson eltérő egyéniséget adott nekik. A korábbi Mickey kicsit kiégett, de mégsem boldogtalan, a 18-as inkább gonosz és nem irányítható.
A valós eseményeket feldolgozó, felnőtteknek szóló animációs film sok humorral és korabeli zenékkel meséli el, hogyan oldották meg okosba’ az utazást a ’90-es évek csibészei. A Kék Pelikan igazi nosztalgiautazás, amelyen a felidézett tárgyak vagy korabeli zenék segítségével vehetnek részt a nézők.
A film a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) animáció szakos jelenlegi és volt hallgatóinak és oktatóinak aktív közreműködésével készült, így az alkotófolyamat részeseiként a diákok a mű készítése közben sajátíthatták el a szakmai fogásokat, ami a METU egyik legfőbb célkitűzése – áll az egyetem közleményében.
1988-ban a Szovjetunió összeomlása után Magyarországon már mindenki igényelhetett világútlevelet, kinyíltak a határok, felszabadult az utazás lehetősége. A vasfüggöny keleti oldalán rekedt fiatalok tömegei vágynak Nyugatra, azonban az utazás szinte elérhetetlenül drága volt.
Mit ér a szabadság, ha nem lehet élni vele? Ákos, Laci és Petya rájönnek, hogy a MÁV-nál a jegyeket kézzel írva, kék Pelikan indigót használva töltik ki, de a szöveg egyszerű háztartási tisztítószerekkel könnyen kimosható – egy budapesti belvárosi bérház egyik lakásában megkezdődnek a kémiai kísérletek, hogy hamis vonatjegyekkel mehessenek világot látni…
Hamarosan nemcsak maguknak, hanem egész korosztályuknak is gyártják a hamis vonatjegyeket.
A rendező Csáki László saját bevallása szerint több mint egy évtizede gyűjti a hamis nemzetközi vonatjegyeket használó utazók történeteit. Vizuális művészként a történet elmesélését animációs dokumentumfilmként álmodta meg, amely a valós események hitelességének megőrzése mellett formai szabadságot is biztosít, és különleges lehetőséget ad az elmesélt történetek megelevenítésére.
„A bűnözők bohóchercege és Harley Quinn azt akarják, hogy tudd, a világnak most a szerelemre van szüksége” – ez az üzenete a Joker: Folie á deux (magyarul Joker: Kétszemélyes őrület) című film első előzetesének. Joaquin Phoenix újra eljátssza Arthur Fleck Oscar-díjas szerepét (aki később Batman hírhedt ellenségévé válik), és találkozik Lady Gagával, aki a szintén becsavarodott Harley Quinnt alakítja.
A sötét és komor felvételek az Arkham Elmegyógyintézetben kezdődnek – ahová Joker az első film végén be van zárva –, amikor Arthur Fleck megpillantja Gaga Harley-ját, onnantól pedig elszabadul a páros. A véletlen találkozás után azt tervezik, hogy kitörnek a kényszerzubbonyukból, és a párnázott celláikon túli világot veszik célba. Ez Gotham utcáira vezeti őket, ahol mániákusan táncolnak és pörögnek a városban.
Senki vagyok. Semmit sem tettem az életemmel, mint te
– mondja Jokernek Harley Quinn, aki eljátssza, hogy ujjpisztollyal fejbe lövi magát.
Az első film hangulatos eredettörténetként szolgált a Joker számára, aki egy Arthur Fleck nevű stand up komikus és részmunkaidős bohóc. A folytatásban a színész útra kel, és mindenféle színpadon fellép Harley Quinn-nel, mint őrült múzsával. Ebben a filmes kalandban azonban már nem tűnik olyan magányosnak. „Megmondom, mi változott” – mondja Joker a trailerben.
Már nem vagyok egyedül.
Todd Phillips rendező a CinemaConon, a mozitulajdonosok éves találkozóján mutatta be az első előzetest. Bár az eredeti 2019-es Jokernek nem terveztek folytatást, Phillips elmondta, hogy ő és Phoenix mindig is beszéltek arról, hogy folytatni kéne a sztorit. „Túlságosan szerettük Arthur karakterét, de nem akartunk előre inni a medve bőrére” – mondta Phillips. „Azért választottuk Gagát, mert ő varázslatos.”
Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap George Lucas a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál záróünnepségén – számolt be az MTI.
„A cannes-i filmfesztivál mindig is különleges helyet foglalt el a szívemben” – idézte George Lucast a fesztivál közleménye.
Meglepődtem és örültem, amikor első filmemet, a THX 1138-at beválogatták 1971-ben vetítésre a Croisette-en. Azóta sokszor visszatértem a fesztiválra forgatókönyvíróként, rendezőként és producerként. Igazán megtisztelő ez a különleges elismerés, amely nagyon sokat jelent nekem
– tette hozzá az amerikai filmes.
A cannes-i fesztivál J.R.R. Tolkienhez, A Gyűrűk Ura írójához hasonlította a rendezőt. Mint írták, George Lucas egy teljes univerzumot képzel el, annak földrajzával, népességével, nyelveivel, erkölcsi értékeivel és még járműveivel is.
„A Csillagok háborúja-sorozat kilenc része által, amelyek közül négyet ő maga rendezett, George Lucas egy hollywoodi birodalmat épített fel” – írták a szervezők.
A 79 éves hollywoodi rendező örökre megadta a kasszasikerfilmnek az elismertséget, a közönségnek pedig világszerte páratlan élvezetet nyújtott
– tették hozzá.
George Lucas emellett kiemelkedő producer, aki a Csillagok háborúja mellett számos rendező legendás filmjeinek fejlesztésében is részt vett Kuroszava Akira Az árnyéklovas című drámájától a Steven Spielberg rendezésében készült Indiana Jones-filmekig.
A 77. cannes-i fesztivált május 14. és 25. között rendezik meg, a hivatalos programba meghívott alkotások listáját csütörtökön párizsi sajtótájékoztatójukon hozzák nyilvánosságra a szervezők.
A fesztivál Quentin Dupieux francia rendező Le deuxieme acte (A második felvonás) című vígjátékának versenyen kívüli díszbemutatójával nyílik meg, a hivatalos versenyprogram nemzetközi zsűrijének elnöke Greta Gerwig, a Barbie című film rendezője, a nyitó- és a záróünnepség háziasszonya pedig Camille Cottin francia színésznő lesz.
(Borítókép: George Lucas rendező 2015. december 14-én Hollywoodban, Kaliforniában. Fotó: Mike Windle / Getty Images / Disney)
Kezdjük ott, hogy a 2019-ben bejelentett, Patricia Highsmith klasszikus regényén, A tehetséges Mr. Ripley-n alapuló produkció eredetileg 2020-ban már forgott volna, ám jött a koronavírus-járvány, durva csúszásokat és leállásokat okozva. Sebaj, a stáb nagy nehezen, 2021-ben elvégezte a munkáját, csakhogy a Showtime tévécsatorna, amely eredetileg képernyőre tűzte volna, passzolta az Andrew Scott főszereplésével felvett nyolcrészes thrillert.
Felmentőseregként jött azonban a Netflix, ahogy azt sűrűn szokta, és kihalászta ezt a gyöngyszemet, kvázi megmentve attól, hogy valamelyik íróasztalszekrénybe elzárják, és soha ne lássa meg a napvilágot. Pontosan ezért annyira lehangoló, hogy hiába teltek el napok a premierje óta, a Ripley-t nem kapta fel a nézőközönség. Cikkünk írásának pillanatában a 7. helyen áll a streamingszolgáltató top 10-es listáján Magyarországon, és más országokban se sokkal jobb a helyzet, egyedül az íreknél férkőzött a második helyre, valamint a finneknél, a letteknél, az észteknél és a máltaiaknál a harmadikra, mindenütt máshol rosszabbul áll.
Pedig ez sorozat aztán igazán megérdemelné, hogy felkapják. Nemcsak azért, mert a fekete-fehéren fényképezett Ripley gyönyörűen fest még kisképernyőn is, hanem mert lassúsága és ráérőssége ellenére egy izgalmasan hömpölygő történetről van szó, melynek az a legnagyobb erőssége, hogy minden más eddigi feldolgozástól – például az 1999-es A tehetséges Mr. Ripley-től – is olyan bátran tér el stílusában.
A Ripley sztorijának középpontjában egy New York-i csaló, Tom Ripley áll, akit az az Andrew Scott alakít, aki számtalan alkalommal bizonyította, hogy az ehhez hasonló pszichopaták bizony nagyon jól állnak neki. Ő játszotta anno a Sherlockban az ördögi Moriartyt, és valami hasonló gonoszságot és szenvtelenséget hoz elő magából ebben az új Netflix-thrillerben is. Mindegy, hogy éppen mit sem sejtő ártatlanoktól csal ki késedelmi díjat, vagy egy Olaszországban lebzselő újgazdag piperkőc egykori haverjának kell kiadnia magát, Andrew Scottból árad valami hátborzongató nyugalom, ami tökéletessé teszi a főszerepre. A felkavaró és fordulatos eseményeket az indítja be, hogy egy kőgazdag hajógyáros, bizonyos Herbert Greenleaf (Kenneth Lonergan) felkeresi Ripley-t, hogy segítsen neki, mert fia, Dickie (Johnny Flynn) valahol Nápoly mellett keresi önmagát, de az öregúr szerint itt lenne már az ideje, hogy a fiatalember felnőjön, és visszatérjen az USA-ba.
Franciaország köztársasági elnökének (Emmanuel Macron) felesége, Brigitte Macron nagy rajongója Lily Collins munkásságának, kiemelten egy bizonyos sorozatot. A hetvenéves pedagógus elsősorban az Emily Párizsban című Netflix-produkcióért van oda, amelyben a hírek szerint láthatja is őt a közönség – írta meg a Daily Mail.
Most készül a széria negyedik évadja, amiben egy epizód erejéig VIP-vendég lesz a francia first lady. A sorozat rajongói tudhatják, hogy közvetetten már az első részekben is „megjelent” Macron, azonban valós szerepet csupán most kap az elnök felesége. Collins korábban beszélt már arról, hogy noha Emmanuel Macronnal eddig nem találkozott, Brigitte-tel ismerik egymást.
Amikor Colin Farrell neve felbukkan a szereposztásban, nem véletlenül kapja fel rá az ember a fejét, az ír színész mindig is híres volt a sokoldalúságáról, legyen szó egy egyszerű gondolkozású vidéki eljátszásáról A sziget szellemeiben, maffiafőnökről a Batmanben, esetleg kezdő bérgyilkosról az Erőszakikban – és ezekkel a címekkel még csak a felszínt kapargatjuk, mert napestig lehetne sorolni a 47 éves hollywoodi ikon villanásait. Nyilván tűkön ülve vártuk tehát a Sugar című új nyomozós sorozatot, melyet az Apple TV+ mutatott be április 5-én az első két epizódjával, benne volt ugyanis a pakliban, hogy Colin Farrell megint valami emlékezeteset hoz nekünk.
A Sugar alapsztorija is érdekes, már szimplán a főszereplő miatt. John Sugar (Colin Farrell) amolyan régi vágású fickó, aki majd megőrül Hollywood aranykoráért, a fekete-fehér filmklasszikusokért. Ennek megfelelően, adva az életérzésnek, old school kabrióban szeli Los Angeles utcáit, folyton öltönyt-napszemüveget hord, és ha nem látnánk körülötte a villódzó billboardokat, akkor simán azt is hihetnénk, hogy a 60-as, 70-es, esetleg a 80-as évek Amerikájában járunk. De nem, John Sugar, legyen bármilyen régimódi, a nyomozáshoz lelkesen veti be a technológiai vívmányokat, és szüksége is van a Google minden erejére, hiszen rögtön a sorozat pilotjában egy szövevényesnek tűnő ügybe keveredik. Telefonhívást kap egy rettenetesen híres producertől, Jonathan Siegeltől (James Cromwell), aki az eltűnt unokája megtalálásával bízná meg a magándetektívet.
És mit is tehetne egy John Sugarhöz hasonló filmbuzi detektív, amikor Hollywood a segítségére szorul? Hát persze, hogy gázt ad, és teljes irammal veti bele magát a nyomozásba.
Farrellbe tényleg nem lehet belekötni ebben a sorozatban, a színész már-már emberfeletti teljesítményt nyújt a kamerák előtt, és vannak az első másfél órának olyan pillanatai, amikor meg is kedvelteti velünk a címszereplő Sugart, annak ellenére, hogy a karakter minden furcsasága ellenére bántóan kétdimenziós. A személyisége konkrétan annyiból áll a főhősnek, hogy imádja a régi filmeket, és kifújt. Persze ott vannak még olyan tulajdonságai Colin Farrell detektívjének, mint hogy egy átlagemberhez képest ötvenszer olyan jó a metabolizmusa, és képtelen berúgni. Meg hogy néha egészen durva dolgokat képzeleg, PTSD-je lehet, ám ezeket a magas labdaként felpattanó kérdőjeleket, misztikus eseményeket nem csapják le a készítők. Kihagyott ziccer, mert félő, hogy mire a későbbiekben megteszik esetleg, már késő lesz.
Hiába várja nagy lelkesedéssel a bejelentés óta a Rómeó és Júlia című Shakespeare-örökzöld bemutatását a londoni West End közönsége, a stábnak előre nem várt problémákkal kell szembenéznie. A szereplőgárda bemutatását követően ugyanis temérdek rasszista megjegyzés érkezett a színdarab közösségi oldalára, ami miatt most a rendező Jamie Lloyd is hangot emelt.
Még a legsikeresebb emberek életében is bőven akadnak olyan lehetőségek, amelyeket ugyan korábban határozottan visszautasítottak, később azonban jócskán megbánták döntésüket.
Ezen sztárok névsorát erősíti a hétszeres Formula–1-es világbajnok, Lewis Hamilton is, aki mindenki meglepetésére bevallotta, egy végül rendkívül sikeressé vált hollywoodi alkotásba kérték fel színésznek, ő azonban az utolsó pillanatban meghátrált, és nemet mondott a felkérésre. Pedig nem akárki csábította őt.
Rovataink a Facebookon