Parádés elemzésben bizonyítja a kormány, nem elég kormánypárti az RTL Klub
Érzelmi horgok bevetésével vádolják a csatornát.
Érzelmi horgok bevetésével vádolják a csatornát.
A Financial Times és a Frankfurter Allgemeine Zeitung is a reklámadóról ír, közben a NM nekiment az RTL-nek.
Nem tárgyal a kormánnyal és nem változtat a Híradón, Luxemburgban pedig perre készülnek.
A fiatalok a TV2-n csak a Tényeket nézik, viszont főműsoridőben az RTL Klub fölénye nyomasztó.
A TV2-hez igazoló sztár saját zsebből fizetett, nem lesz ötvenmilliós per ellene.
Mindössze két százalék a különbség. A Nézőpont továbbra is csak a megszólalások számát nézi a híradóelemzésében, a kontextust nem.
Az estéket nyeri az RTL Klub, de a Híradóját továbbra is kevesebben nézik, mint a Tényeket.
Ökölnagyságú fokhagyma mellé azért befért az alcsúti juhász földjeinek eltiprása.
Kiszámíthatóan hozta a nyáron elvárhatót a csatorna, Szellő Istvánt megihlette a 168 óra.
Az RTL kiszámolta, hogy mennyit visz el a reklámadó. Nem marad pénze a csatornának.
A híradóban Orbán apja, L. Simon, a fideszes alpolgármester, Lázár és Paks is szégyellhette magát.
A foci-vb szünnapján pont abban a sávban verte le a Tényeket az RTL Híradója, amiben a kormányt ekézték. Csak bejön a számításuk?
Ma sem lettünk volna L. Simon László helyében.
Varga Mihály nem viccelt: múlt héten küldte rá a NAV-ot a tévére, ma már meg is jelentek náluk.
Az RTL Híradójának belpolitikai híreire vevők lettek a magyarok, álltja a cég egyik fejese. Megnéztük, tényleg így van-e.
A teljes lakosság körében tarolt a Tények, az RTL politikusabb Híradója viszont a kereskedelmi célcsoportban egyre jobban zárkózik.
Európai uniós és azon túli jogi fórumokra viszik a vitát és emelhetik a reklámtarifát is.
Ennyi pénzre egy gazdasági miniszternek is oda kell figyelnie – indokolta az RTL elleni vizsgálatot.
A Nézőpont júniusi elemzése szerint folyamatosan nő a politikai hírek aránya az RTL Klubon.
Andreas Rudas szerint nemzetközi szinten is komoly hatása lesz, precedenst teremthet.
Gulyás Gergely viszont úgy látja, hogy a csatorna elfogult, és az adókivetésért való bosszúállás kicsinyes szándéka vezeti őket.
De azért kicsit piszkálták a Fideszt, legalábbis Rogánt és leváltás előtt álló alpolgármsterét.
A nemzetgazdasági miniszter az RTL-re küldi a NAV-ot. Beszélt a devizahiteles-mentőcsomagról is.
Nem igaz, hogy nem vették ki a részüket a közteherviselésből.
Ha a világbajnokság egész évben lenne, a kereskedelmi tévék a reklámadó nélkül is bajban lennének.
Miért igazságos a különböző mértékű reklámadó, ha eddig az egyenlőségben hitt a kormány? És mit szólnak a képviselők, ha az RTL felveszi a kesztyűt?
A Miniszterelnökség közleményben akadt ki, hogy az RTL Klub „bosszúhadjáratot indított”.
Csak a reklámadó kellett hozzá, hogy elkezdjék feszegetni a felcsúti polgármester pénzügyeit.
Tovább folytatódik a Magyar Kézilabda Szövetség–RTL Klub közleményháború.
A csatorna előre jelezte, hogy nem tud nagy csúszáshoz alkalmazkodni. Ezért váltottak meccs közben a Hatoslottó-húzásra.
A magyar-szlovén utolsó percét már nem adták.
A Los Angeles-i tévés vásárt volt olyan magyar szakember, aki csak közepesre értékelte. A magyar piac leginkább a nyomozós sorozatokat kedveli, ezekből volt annyi, hogy csak győzzék mindet megvenni.
Azért, mert adót kell fizetni, attól még demokrácia van - állítja az államtitkár.
A hvg.hu szerint az ellenálló ügynökségeket saját céggel kerülné meg a kormány.
Jelentős vásárlóerővel az ötven felettiek rendelkeznek, miért ne kerülnének be a kereskedelmi célcsoportba? Az RTL Klub csak legyint az érvekre.
SMS-ben és cseten zaklatta a nőket. Az sem zavarta, ha várandós volt a páciens.
Az RTL egy órát, a Story4 TV felet szán a vasárnapi választásokra. A TV2 és az atv viszont rém lelkes, este 7-től orrvérzésig választanak majd.
Majdnem 6 százalékkal csökkent az RTL Klub és a TV2 közönségaránya egy év alatt.
Az ellenzékiek közül Mesterházy átvette a vezetést Gyurcsánytól.
A TV2 viszont fél napra elsötétül.
Az első három X-Faktort pasi nyerte, idén vagy egy nő, vagy egy együttes fogja. Hogy melyikük érdemli meg jobban, az persze kérdéses, de a fiúzenekar csak Bozsek Márk visszalépése miatt kerülhetett döntőbe. Élőben a tévé elől.
A reklámblokkokon kívül a nézők a TV2-n 69, míg az RTL Klubon a programok 51 százalékában találkozhatnak termékekkel.
A heti nézettségi listát azonban az RTL uralja, és persze az X-Faktor, a magyar tévézés Halálcsillaga.
Már a Kúria is kimondta, hogy ki kell adniuk az RTL Klub és a TV2 hatósági szerződéseit.
Saját műsor kap, amiben nem csak konferál, de politizál is. Na jó, ez nem politika, csak közélet.
Néhány milliárd forint pluszbevételt várnak tőle éves szinten. Az RTL vezére a köztévén spórolna.
Bepöccentek az Éjjel-Nappal Budapest 14 millió forintos büntetésén, perelnek.
A Blikk szerint hónapokon belül indul, az RTL Klub szerint nem lenne logikus lépés.
Sebestyén Balázs előtt az EmilRulez! énekesét próbálták ki, akinek az RTL kreatívja szerint olyan adottságai vannak, mint senkinek Magyarországon.
A köztévét húsz percen át annyian nézték, mint nagyon régen nem. Leverték az István, a királyt is.
Lesz X-Faktor4, a TV2 nagy show-val, az m1 új vetélkedővel jön. De ez minden, szerény ősz jön.
Fél hétről hatra rakta a TV2 a Tényeket, ezzel megnyerte a múlt hét minden napját.
Három hónap alatt közel ötezer márka szerepelt a műsorokban. Élen az Autómánia és az Aktív.
Az áram nélküli világról szóló sorozat 200 ezer nézőt veszett. A Barátok közt viszont hasít.
Az NHMM nyomta fel a filmcsatornát a román testvérszervnél két Alien-film miatt.
A nagy kereskedelmi tévék és a megyei lapok bukták a legnagyobbat, az online médiák a nyertesek közt.
1,8 millióan nézték Az ének iskolája döntőjét. Még a fiatalok is rácuppantak a végére.
Jakupcsek talkshow-ja megbukott a fiataloknál, a pénteki részt mindössze 8 ezren nézték.