Oroszországból szeretettel: Sir Sean Connery utolsó James Bond szerepe egy videójáték volt

2020. november 2., 14:48 Módosítva: 2020.11.03 10:09
46

2005-ben, 42 évvel a klasszikus Oroszországból szeretettel című James Bond film után készült el az azonos című From Russia With Love, amelybe nemcsak Sean Connery fiatalkori külseje került bele, de a 007-es ügynök az akkor 75 éves színész hangján szólalt meg.

Tovább

Beültünk az X-Wingbe és felhúztuk a VR-sisakot

2020. október 27., 10:14 Módosítva: 2020.10.28 11:03
7

A Star Wars Squadrons egy igazán nagyszerű játék, de az élmény hatványozottan jobb, ha virtuálisvalóság-sisakkal játszol. Igazi meglepetésjáték – és itt nem arra gondolok, hogy júniusban jelentették csak be egy Electronic Arts YouTube-bemutatón, de már októberben a virtuális pilótafülkébe pattanhattunk. 

Tovább

Egy helyen a játékok majdnem összes üdítőautomatája

2020. október 26., 06:18 Módosítva: 2020.10.26 16:23

Mire használják az iszlám fundamentalisták az üdítőautomatákat? Hogyan kerül nukleáris apokalipszis kedvenc itala valódi boltok polcaira? Várja Önt a játékkultúra egyik különös bugyra!

Tovább

„Az se baj, hogy ha felfedezzük Amerikát...”

2020. október 22., 10:49 Módosítva: 2020.10.22 21:56
6

Age of Empires III: Definitive Edition címen immár a harmadik játék kapott ráncfelvarrást a legendás Age of Empires-sorozatban tizenöt évvel az eredeti megjelenése után. A történelmi stratégiai játékban az Újvilág felfedezésében vehetünk részt, több nép oldalán harcolhatunk.

Tovább

Játék a felhőből: ez lesz a videójátékos világ jövője?

2020. október 20., 10:49 Módosítva: 2020.10.21 13:16

A legújabb konzolos és PC-s játékokat is nyúzhatjuk, akár egy régi PC-n, okostelefonon, vagy olcsó, elavult laptopon. Kipróbáltunk pár felhő alapú játék streamelő alkalmazást.

Tovább

Játékfejlesztők kritizálják az új Xboxot

2020. október 15., 09:44 Módosítva: 2020.10.15 19:48
Nemrég a Doomot készítő id Software több fejlesztője, a Max Payne-t jegyző Remedy Software és a Call of Duty-n dolgozó Infinity Ward is panaszkodtak, hogy a Microsoft rövidesen piacra kerülő Xbox S konzolja (az erősebb Xbox X „gyengébb kistestvére”) komoly problémát is jelenthet a fejlesztések során, most pedig a Heavy Rain, a Beyond Two Souls és a Detroit Become Human játékokat készítő Quantic Dreams cég feje, David Cage fakadt ki ugyanezért.
Forrás: Microsoft
Forrás: Microsoft

Tovább

Zombi lesz Artúr király az új magyar játékban?

2020. október 14., 09:09 Módosítva: 2020.10.14 16:40
A legendás uralkodó nem néz ki túl egészségesnek a sisakja alatt a NeocoreGames készülő dark fantasy játékának promóképén.
King Arthur: Knight's Tale (forrás: NeocoreGames)
King Arthur: Knight's Tale (forrás: NeocoreGames)
Tovább

Számológépen fut a Doom, krumpli adja az áramot!

2020. október 13., 12:52 Módosítva: 2020.10.14 11:07
24
A “milyen idióta eszközön futtassuk a Doomot?” verseny legújabb jelöltje: az Equalo nevű Youtube videós ezúttal egy Texas Instruments kalkulátort és áramforrásként egy zsák krumplit vett igénybe, hogy az id Software klasszikus FPS-ét elindítsa.
Forrás: Youtube
Forrás: Youtube

Tovább

Retró Super Mario érkezik a sorozat 35. születésnapjára

2020. szeptember 4., 10:11 Módosítva: 2020.09.05 14:10
83

Újabb klasszikus videojátékkal kedveskedik a rajongóknak a Nintendo, hogy megünnepelje a Super Mario Bros. franchise 35. születésnapját. Novemberben kerül a boltokba az eredeti Game & Watch kézikonzol feltuningolt változata, mellyel az eredeti játékot lehet újra végigvinni, ezúttal már színes LCD-n megjelenő képpel.

Van rajta + alakú irányítógomb, mint a 80-as években megjelent konzolon, és a kütyü óraként is funkcionál, akárcsak az eredeti változat.

Tovább

Itt a Facebook OASIS-jellegű VR játszóterének béta verziója

2020. augusztus 28., 15:16 Módosítva: 2020.08.29 16:29

Béta verzióba lépett a Facebook VR játszótere – írja a Verge. A trailer alapján még nem tartunk a Ready Player One OASIS-ánál, de épül-szépül a virtuális homokozó, ahol együtt játszhatunk és alkothatunk virtuális barátainkkal. Na jó, inkább épül, mint szépül, nem egy egy szemkényeztető látvány.

Tovább

Az új Call of Dutyban egy illegális CIA-akció menti meg a szabad világot

2020. augusztus 27., 23:47 Módosítva: 2020.08.28 15:00
45

Kétségtelenül sok szempontból elég különös nyáron vagyunk túl a koronavírus-járvány miatt, ez pedig a helyzethez meglepően jól alkalmazkodó videójátékipart is elérte, többek közt azzal, hogy még a szokásosnál is nagyobb uborkaszezont hozott. Pedig azt sem lehet mondani, hogy ne lettek volna próbálkozások, teljesen azért nem kellett lemondani az elmaradó expókról, a legtöbben digitális formában ugyan, de megoldották a dolgot. Az elmúlt hónapokban bejelentettek egy rakás játékot, az új PlayStationt, meg az új Xboxot is, és bár az E3 elmaradt, az alapesetben szerves részét képező PC Gaming Show és az EA Play is meg lettek tartva – utóbbi persze idén is teljesen értelmetlen volt. Ja, és kaptunk egy csomó új infót a Cyberpunk 2077-ről is.

Tovább

Retteghetnek a gonoszok, mi is lehetünk Bosszúállók

2020. augusztus 23., 17:53 Módosítva: 2020.08.24 16:13

A feldolgozások nem mindig érnek fel az alapanyaghoz. A játékokból készült filmek például soha nem aratnak osztatlan sikert, míg a könyvekből ugyan sok jó film készült, de általában sok részlet elvész az átültetés során. Ma már nehéz lehet elképzelni, de a 2000-es évek elején született néhány kevésbé sikeres képregényes film is, bár a nagy gigasiker-áradatot azóta is meg-megtöri egy Zöld Lámpás, Fantasztikus négyes, vagy X-Men: Az ellenállás vége.

A képregényes játékok a 2000-es évek elejétől sokáig inkább a filmek adaptációi voltak, bár előfordult, de ritka volt az eredeti történet. Miután a Lego megegyezett a Marvellel és a DC-vel, sorra érkeztek tőlük is a játékok, amik ugyan egyszerűek voltak, és a szó legjobb értelmében gyerekesek, de hozták a képregények hangulatát.

Tovább

Ellopták a nőt, kitört az univerzális balhé

2020. augusztus 22., 17:30 Módosítva: 2020.08.24 09:44
35

Mert hisz Zeusz küszöbén két hordó áll, tele rosszal

duzzad az egyik, a másikban van a jó, amit ő ad.

Van, kinek összevegyítve ad onnan a mennyköves isten,

akkor az egyszer a rosszba kerül, másszor meg a jóba;

s van, kinek ő csak gyászosat oszt, szidalomra jelöl ki:

s ezt nyomorult éhség hajszolja az isteni földön,

istenek és a halandók nem becsülik, csavarog csak.

 – mondja Akhilleusz az Íliász huszonnegyedik énekében Priamosznak, amikor Trója agg királya a hős görög által megölt fia, Hektór holttestéért könyörög.

De a fenti sorokkal igazából egy csomó más dolgot is le lehet írni. Többek közt például a Total War-szériát is, ahol részről részre eléggé változó, hogy mennyi jó, és mennyi rossz jut rájuk Zeusz hordóiból.

A hasonlatot persze nem a hecc kedvéért szedtük elő, a sorozat legújabb játéka, a Total War Saga: Troy esetében hatványozott jelentőséggel bír. A játék éppen az Íliász által is taglalt trójai háborúra fókuszál, így mind Priamosz, mind Akhilleusz feltűnnek benne, Homérosz híres eposzával ellentétben azonban itt a végső leszámolás előzményei nagyjából ugyanolyan fontosak, mint maga Trója ostroma. A végeredmény meglepően hangulatos, és szórakoztató, de ha valaki nem rajong kifejezetten a trójai háborúért, vagy az ókori Görögországért, valószínűleg nem fogja különösebben a szívébe zárni ezt a részt.

Tovább

Gyerünk, szedd már le a fekete parasztot!

2020. augusztus 21., 17:56 Módosítva: 2020.08.22 18:17
217

Ha valaki a sakkra gondol, akkor első körben nem az jut eszébe, hogy felpattint egy behűtött sört, maga elé veszi a szotyit, és bekapcsolja a tévét, hogy szitkozódásokkal és ökölbe szorított kézzel megnézzen egy jó kis összecsapást. Pedig az online sakkmérkőzések közvetítése egyre népszerűbb, és egyre többen hajlandóak pénzt is áldozni arra, hogy a kedvencük csatáját lássák élőben.

Nakamura Hikaru Japánban született amerikai sakkozó nagymester, az Egyesült Államok ötszörös bajnoka, a sakkolimpiákon is az élen végez, közben szakíró is, és újabban nemcsak játszik, de mérkőzéseket is kommentál a Twitch-en. Sőt a cikk írásának napjaiban dől el, hogy ő vagy Magnus Carlsen nyer-e egy éppen futó, egymillió dollár összdíjazású online sakktornát.

Amikor az ember focit néz a tévében, mindenfajta kommentálás nélkül is látja, hogy mikor béna valaki, mikor esik el a saját lábában – és hát nincs annál egyértelműbb, mint ha kivédi a kapus a felé rúgott labdát, vagy egyszerűen a kapu mellé lövi a játékos. Egy sakkmérkőzésen ennyire azért nem látványos az, ha valaki éppen kihagyja a nyertes lépést. Nakamura viszont úgy tudja mindezt kommentálni, hogy a néző is kiakad azon, hogy nem vette észre a játékos, hogy két lépésből sakk-mattot adhatott volna, ehelyett mennyire béna, hogy a lóval lép teljesen feleslegesen.

Tovább

Tökéletes kapudrog a Horizon Zero Dawn pécén

2020. augusztus 20., 17:08 Módosítva: 2020.08.21 17:31
43

A koronavírus-járvány miatt egy örökkévalóságnak tűnik, pedig csak hat hónap telt el azóta, hogy Hermen Hulst, a Sony belsős stúdióit összefogó Worldwide Studios vezére megerősítette a pletykákat: idén nyáron pécére is megjelenik a jelenlegi konzolgeneráció egyik legkedveltebb játéka, a Horizon Zero Dawn. A játék a PlayStation 4 felhozatalának egyik nagy klasszikusa, annak idején mi is nagyon szerettük, de azt nehezen lehetne mondani, hogy olyan hivatkozási ponttá vált volna az elmúlt három évben, mint mondjuk a Witcher 3.

Persze ahogy az a konzolos – vagy kicsit szorosabban véve Playstation-exkluzív – játékok pécés átiratainak bejelentésekor történni szokott, a Horizon a gémer közbeszéd tárgyává vált, és a jócskán kibővült közönségnek hála felkészülhetett arra, hogy tovább írja a Guerrilla Games sikersztoriját. Az augusztus elején megjelent port aztán bebizonyította, hogy ennek a játéknak tényleg pécén a helye, de hiába a még lenyűgözőbb látványvilág, a remek irányítás, a jobb képfrissítés és a minden extra tartalmat magába foglaló szuperkiadás, az is kiderült, hogy teljesítmény terén azért lett volna még hova fejlődni.

Tovább

Az Apple most éppen a videojáték-iparral kezdett háborúzni

2020. augusztus 16., 14:46 Módosítva: 2020.08.17 14:41

 Az Apple-é a világ egyik legnagyobb videójátékos platformja: a CNBC elemzése szerint az App Store 2019-es bevétele 50 milliárd dollár körül lehet, így nem csoda, hogy meghatározó szerepet töltenek be a játékiparban. A probléma az, hogy nem mindig jó célokra használják a hatalmukat.

Nagyban hozzájárultak például az alapban ingyenes, mikrotranzakciókra épülő játékok burjánzásához, ami nagyot csavart nem csak a mobilos, de a többi platformra készülő játékon is. Ez az utóbbi években javulni látszik, de most az Apple egy újabb farönköt döntött a fejlődő játékipar zakatoló gőzöse elé-

Tovább

Kitört a nagy Fortnite-lázadás

2020. augusztus 14., 21:07 Módosítva: 2020.08.15 23:09
160

Augusztus 13-án eljött a vég kezdete: az Epic Games bejelentette, hogy nagyot zuhannak a Fortnite-ban használható V-buck árak (ez a játék virtuális valutája, amit igazi pénzért lehet beszerezni, vagy a játékban aratott győzelmekkel). Ez önmagában jó hír a játékosok számára, de egy olyan lavinát indított el, aminek beláthatatlan következményei lehetnek.

Nem csupán arról volt szó, hogy pécén és konzolokon olcsóbb lesz a játékpénz a világ legnépszerűbb online játékához. A telefonos verziók boltja is frissült, és megjelent egy új opció: lehet V-bucksot venni az App Store-on keresztül, ahogy eddig, illetve lehet közvetlenül a fejlesztő Epictől is vásárolni, méghozzá jelentősen olcsóbban.

Tovább

A nyár egyik legjobb játéka lehetne, ha működne

2020. augusztus 12., 23:53 Módosítva: 2020.08.13 15:50
16

A Devolver Digital híres arról, hogy szokatlan játékokat ad ki, amik közül sok semmi extra, néhány viszont hatalmas durranás. Utóbbiakhoz tartozik az augusztusban megjelent Fall Guys: Ultimate Knockout is, amit a Mediatonic fejlesztett.

Tovább

A játék, amitől éjszaka tutira tizenkilenc párhuzamos idősíkon fog álmodni

2020. augusztus 9., 19:39 Módosítva: 2020.08.11 08:45
528

Most nyertem

Az easy cpu ellen

De nem is értem miért

Szerintem még tudott volna lépni

De szerencsére csak két párhuzamos idősík volt

Azt még nem fogtam fel, hogy az hogy működik

– írtam le megkapó, szabadversre hajazó stílusban reggel 9 óra után néhány perccel első saját tapasztalataimat az 5D Chess With Multiverse Timetravel nevű játékról, ami pontosan olyan bizarr, amilyennek elsőre is tűnik. Ez persze már a játék steames értékeléseiből is egyértelmű volt, én azonban úgy döntöttem, nem érem be ennyivel, és magam is kipróbálom, hogy mégis mi a franc ez az egész. Néhány órával később úgy érzem, hogy az agyam helyén egy fekete lyuk van, amikor becsukom a szemem, időutazó vezéreket látok és attól tartok, hogy éjszaka is tizenkilenc párhuzamos idősíkon fogok majd álmodni, amíg össze nem omlik körülöttem a szimuláció, amiben minden bizonnyal élünk.

Tovább

Trump félreérthető szavai miatt 54 milliárd dollárt bukott a legnagyobb kínai techcég a tőzsdén

2020. augusztus 7., 21:37 Módosítva: 2020.08.08 20:07
3

Nem kis pánikot okozott a videojátékos világban Donald Trump, amikor a TikTok ellen folytatott háborúját kiterjesztve betiltással fenyegette meg a legnépszerűbb kínai csetelős appot, a Wechatet is. Ez önmagában még nem ijesztette volna meg a gémereket, de az elnök úgy fogalmazott, hogy a Wechat mögött álló cég, a Tencent egyéb bizniszeire is értelmezhető volt a betiltás árnyéka.

A Tencent hatalmas cég, rengeteg dologgal foglalkozik, de a Kínán kívüli piacokon főleg a videojátékos cégek felvásárlásával vetette észre magát az utóbbi években. A teljesség igénye nélkül a következő cégekben van benne a Tencent:

  • a League of Legendset fejlesztő Rion Games (100% tulajdonrész)
  • a Fortnite-ot és az Unreal motort fejlesztő Epic Games (a legnagyobb résztulajdonos)
  • a mobilos játékok piacán nagypályás versenyző, többek között a Clash of Clanst futtató Supercell (többségi tulajdonos)
  • a legnagyobb kiadók közül a Ubisoft és a Activision Blizzard (kisebbségi tulajdonos)

De ezen felül benne van még egy csomó hollywoodi stúdióban, és a zeneipar olyan meghatározó szereplőiben, mint a Spotify vagy a Universal Music Group.

A hír hideg zuhanyként érte a játékosokat, de a tőzsdét is, ahol a Tencent részvényei megzuhantak, a cég értékéből pár óra alatt 54 milliárd dollár ment füstbe.

Később a Fehér Ház hivatalos közleményben tisztázta az elnök szavait, eszerint csak a Wechatre vonatkozik a fenyegetőzés (ezt mindössze 1,5 millióan használják Amerikában, jellemzően kínai bevándorlók). A részvényárfolyam vissza is pattant, nagyjából 20 milliárdot vissza is nyert a cég az értékéből a nap végére.

Dr Disrespect megint streamelni kezd

2020. augusztus 7., 10:08 Módosítva: 2020.08.07 16:14

Guy Beahm, akit mindenki csak a Dr Disrespect művésznéven ismer, visszatért a netre, és ezúttal a Youtube, a Facebook és a saját weboldala felületein lesz látható.  Az időnként botrányos videókkal megjelenő sztárt júniusban minden magyarázat nélkül dobták ki a Twitchről, és azóta sem tudni távozása okát. 

A Twitch márciusban kötött nagy összegű szerződést Dr Disrespecttel, ezért is volt meglepő az azonnali távozása. A streamingplatform az egészet csak annyival kommentálta, hogy minden esetben fellépnek azokkal a streamerekkel szemben, akik a szabályzatba ütközően viselkednek, függetlenül a hírnevüktől. 

Tovább

Új játék nélkül is rengeteget keresett a Take-Two kiadó

2020. augusztus 4., 15:38 Módosítva: 2020.08.06 12:24

A június 30-án véget ért második negyedévében, amikor világszerte tombolt a koronavírus-járvány, 54 százalékkal nőtt a játékkiadó Take-Two Interactive bevétele az egy évvel korábbi hasonló időszakhoz képest, pedig a társaság nem adott ki egyetlen komolyabb új játékot sem ez idő alatt, csak a Disintegration debütált a Private Division nevű független kiadójuktól.

831 millió dollár volt a forgalmuk

Ezzel rendesen túlszárnyalták a Wall Street várakozásait.

Tovább

Egyik legbefolyásosabb vezetőjét rúgta ki a Ubisoft

2020. augusztus 4., 09:47 Módosítva: 2020.08.05 15:26
3

A Ubisoft játékkiadó újabb híres vezetőjét bocsátották el, és bár a társaság nem hozta nyilvánosságra a távozás okát, a Business Insider üzleti lap szerint Tommy François szexuális zaklatás vádjai miatt hagyta ott a céget.

Tovább

Csúnya Xbox-verés készül a következő generációs játékkonzolok harcában

2020. augusztus 3., 12:54 Módosítva: 2020.08.04 14:17
287

A koronavírus-járvány egyszerre fokozta fel az érdeklődést a karantén-kompatibilis szórakozási formák (így például a videojátékok) iránt, és rúgta oldalba az ehhez szükséges hardverek gyártási folyamatát. Ennek tükrében különösen izgalmas, hogyan fog elsülni a következő generációs játékkonzolok idei év végére várt megjelenése. Az általában 6-7 évente elkövetkező generációváltás amúgy is komoly fordulópont a digitális szórakoztatóipar életében, de most a speciális helyzet miatt kétszeresen is az.

Egy brit felmérés most azt mutatja, hogy a Sony indul esélyesként a harc következő felvonásába, és a Microsoftnak nem sok babér fog teremni. A felmérés 3000 gémer megkérdezésével készült a londoni Comic Con fesztiválon, vagyis nem mondható reprezentatívnak a teljes játékos társadalomra, de a hardcore rajongók véleményét vélhetően jól mutatja.

A válaszolók 84%-a mondta, hogy a Playstation 5 iránt érdeklődik jobban, és mindössze 15% azt, hogy az Xbox Series X-et várja jobban. Ez majdnem 6:1 arány a Sony konzolja javára, ami kiütéses győzelmet ígér.

Tovább

Ingyen lehet majd tolni a Halo Infinite többjátékos módját

2020. augusztus 1., 16:29 Módosítva: 2020.08.02 17:03
72

A Microsoft péntek este hivatalosan is megerősítette azt a nem sokkal korábban felröppent pletykát, mely szerint ingyen lehet majd játszani a vélhetően az év vége felé az új generációs Xbox Series X egyik nyitócímeként megjelenő Halo Infinite többjátékos módjával. Emellett azt is elmondták, hogy a játék 120 FPS-sel fut majd a konzolon, és hozzátették, hogy hamarosan több infóval jelentkeznek majd – írja a PC Gamer.

Tovább

Ha unja már a sakkot, próbálja ki multiverzumos, időutazós változatban

2020. július 29., 11:24 Módosítva: 2020.07.30 07:44
211

A sakkot vélhetően senkinek nem kell bemutatni, évezredes múltra tekint vissza, de annak ellenére, hogy rendkívül behatóan ismerjük, még a mai számítógépekkel sem lehetséges megállapítani az elméletben létező optimális stratégiát a játékhoz. Ennek fényében belegondolni is riasztó abba, hogy mi történik, ha ebbe a rendkívül komplex egyenletbe bevezetjük a párhuzamos idősíkok és az időutazás fogalmát. Ez nem tartotta vissza a fejlesztő Conor Petersent attól, hogy megalkossa az 5D Chess With Multiverse Timetravel nevű játékot, amiben pontosan ez történt – írja a PC Gamer.

Tovább

25 év után megtalálták Luigit a Super Mario 64-ben

2020. július 28., 11:45 Módosítva: 2020.07.29 09:17
51

Videójátékos berkekben rengeteg népszerű városi legenda röppent már fel az elmúlt évtizedek alatt a GTA: San Andreasban állítólag szereplő Nagylábtól kezdve a Diablo első részének rejtett tehenes pályáján át a Tomb Raider főszereplőjét, Lara Croftot lecsupaszító titkos kódig. Ezek közé tartozik az is, hogy Mario testvére, Luigi valamilyen módon előhozható szereplője az ikonikus Super Mario 64-nek, ez a teória azonban 25 év után végre bebizonyosodott, kiderült ugyanis, hogy a játék forráskódjában tényleg ott vannak Luigi modelljének darabjai – írja az Eurogamer.

Tovább

Gyönyörű lesz a Halo Infinite, de ami még fontosabb, jön az új Fable

2020. július 23., 20:05 Módosítva: 2020.07.24 18:17
145

Csütörtök délután a Microsoft bemutatta az év vége felé várható Xbox Series X-re érkező saját stúdiós játékokat, és nem fogták vissza magukat. Természetesen az egyik, ha nem a legnépszerűbb Microsoft címmel, a Halo-val kezdtek. A csütörtöki bemutatón ugyan sok játékból csak egy kis kedvcsinálót mutattak, de nem a Halo Infinite-ből (várhatóan 2020 év vége felé jön ki).

A játékmenet videó mellett kiderült, hogy egy hatalmas (nagyobb, mint az előző két játék együtt) pályát járhatunk majd be, és láthattuk az ellenfeleket, a Banished-et. Master Chief kap egy kampót, így még könnyebben be lehet majd járni a pályát, vagy magunkhoz lehet rángatni tereptárgyakat – mindezt 60 FPS-sel.

Tovább

Idén nyártól ingyenes lesz a Rocket League

2020. július 23., 09:22 Módosítva: 2020.07.23 23:59
44

Idén nyártól ingyenes lesz a Rocket League – írja az IGN. A 2015-ös autós-focis játék a döntés előtt is népszerű volt, eddig több mint 75 millióan játszottak vele. Azoknak, akik a váltás előtt vették meg a játékot a fejlesztők különböző kozmetikai bónuszokkal  kedveskednek.

Tovább

Virtuális kemény drog tolja a mobilos játékok szekerét

2020. július 22., 07:01 Módosítva: 2020.07.23 11:35
160

A koronavírus-járvány iparágak tucatjait bénította meg részben, vagy teljesen, és könyörtelenül döngölte földbe a világgazdaság nagy  részét. A videójáték-ipar azonban nemhogy nem vesztett, de sok esetben még nyert is a gazdasági összeomláson. A járvány legnagyobb nyertesei a mobilos játékok voltak, ez a szektor sosem látott szárnyalásba kezdett, és olyan növekedést produkált, ami döbbenetes mértékben dobhatja meg a következő évekre prognosztizált növekedést.

Tovább